5 výhod posielania SMS správ cez internet

12.01.2021

Zasielanie SMS správ cez internet prináša oproti SMS z mobilu rôzne benefity. Využívajú sa na marketingové kampane, dôležité novinky či aktuality, potvrdenie objednávky či informácie o odoslaní tovaru. V dnešnom blogu Vám prinášame 5 výhod, pre ktoré naši zákazníci túto službu najčastejšie vyhľadávajú.

1. Hromadné zaslanie SMS správ

Naša SMS brána umožňuje posielať hromadné správy skopírovaním telefónnych čísel, na ktoré chcete SMS poslať, alebo importom súboru s telefónnymi číslami vo formáte .xls alebo .csv. Vďaka tejto funkcii vo vysokej miere urýchlite celý proces. Namiesto ručného vyhľadávania jednotlivých telefónnych čísel vašich klientov stačí vložiť telefónne čísla, ktoré si stiahnete svojho adresára, databázy alebo CRM systému.


hromadné zasielanie SMS cez internet
Hromadné SMS správy cez internet šetria drahocenný čas.
Namiesto vyťukávania správ cez mobil ich môžete zaslať pohodlne cez počítač.

2. Vlastná identita odosielateľa - SMS bez čísla

Ďalšou z najviac oceňovaných výhod je možnosť poslať SMS bez čísla odosielateľa. Namiesto neho môže byť ako odosielateľ SMS uvedený názov vašej firmy, meno alebo iný text v rozsahu 11 znakov.

SMS z utajeného čísla, resp. s názvom odosielateľa namiesto telefónneho čísla má najmä dve výhody. Nielen, že názov resp. meno pôsobí profesionálnejšie, ale v prípade veľkej kampane, v rámci ktorej zašlete veľký počet SMS správ zákazníkom, vám nebude chodiť späť množstvo odpovedí.


3. Automatické posielanie správ

Automatické posielanie SMS využijete najmä vtedy, ak chcete zákazníkom potvrdiť vykonanie nejakého úkonu napr. na vašej stránke. Automatické správy zabezpečuje tzv. služba SMS API, ktorá prepojí váš interný zákaznícky systém, v ktorom vykonávate zákaznícke transakcie, s SMS bránou. Nastavenie závisí iba od vašich požiadaviek. SMS sa môže odoslať napr. po potvrdení objednávky, odoslaní tovaru, vybavení reklamácie či v iných momentoch.

Automatické posielanie SMS
Vďaka SMS API sa zákazníkom automaticky pošlu informáčné SMS.
Odošlete ich potvrdením objednávky vo vašom systéme alebo pri expedovaní objednávky.

4. Informácie o stave SMS

Ak si chcete byť istý, že správy boli v poriadku doručené, určite oceníte informáciu o ich stave. V závislosti od neho môžete v archíve poslaných správ vidieť pri každej SMS informáciu „Doručená“, „Odosiela sa“, alebo „Nedoručená“. Vďaka nim budete vedieť, či netreba na niektoré z telefónnych čísel poslať správu ešte raz.

5. SMS šablóny

Ak často zasielate správy alebo zákaznícke akcie v rovnakom znení, oceníte možnosť uloženia SMS šablón. Okrem predvolenia samotného textu je v šablóne možné uložiť aj čísla prijímateľov a identitu odosielateľa, ktoré však môžete pred odoslaním v prípade potreby jednoducho zmeniť. Následne stačí len zvoliť žiadanú šablónu a v priebehu pár sekúnd môžete odoslať správu všetkým zákazníkom.

Nielen kvôli týmto benefitom sú SMS správy cez internet skvelým pomocníkom pre rýchly a dostupný kontakt s klientami. Vzhľadom na nízke náklady, žiadnu viazanosť a vysokú efektivitu ich vrelo odporúčame zahrnúť do vášho komunikačného manuálu. Ak sme vás touto službou zaujali a mali by ste záujem ju vyskúšať, neváhajte nás kontaktovať na linke zákazníckej podpory +421 2 20 28 20 28 alebo e-mailom na [email protected].

User Rating: %1$s / %2$s 4

Autor blogu - Petra Čtvrtníčková
V našej spoločnosti som začínala na obchodnom oddelení ako podpora pre potenciálnych aj existujúcich zákazníkov. Za 3,5 roka som sa naučila mnoho o zákazníckych potrebách či požiadavkach a zistila som, akú situáciu sa klienti snažia najčastejšie vyriešiť a o aké služby majú najväčší záujem. Neskôr ma zlákal marketing, kde využívam všetky svoje doterajšie skúsenosti a spolu s kolegami sa venujem novým projektom, službám a návrhom na zlepšovanie. Tiež sa zaoberám písaním blogov a článkov, ktoré pomáhajú našim čitateľom prísť na to, ako by im služby VIPTel mohli uľahčiť pracovnú, či súkromnú komunikáciu.

petra
Instagram logoLinkedIn logoFacebook logoVIPTel blog logo

Back to blogs