Ako si vybrať zlaté číslo?

21.09.2021

Chceli by ste zaujať svojich potenciálnych zákazníkov pekným zlatým telefónnym číslom, no neviete, ako si vybrať to správne? Máme pre vás 3 tipy, ktoré môžete pri výbere zvážiť.

Nie je všetko zlato čo sa blyští

Pri zlatom čísle si zrejme mnoho ľudí predstaví za sebou idúce rovnaké čísla, ktoré sú však vhodnejšie na vytvorenie zaujímavého efektu, ako na podporu kontaktovania zákazníckej linky. Jedinečné platinové čísla, ako napríklad 02/8000 0000* alebo 02/2222 2222* vyzerajú veľmi zaujímavo, človek sa v nich však môže ľahko stratiť. Či už bude zákazník opisovať číslo z vašej stránky, alebo mu ho bude niekto diktovať, pri štvrtej-piatej rovnakej číslici sa možno zamotá a stratí prehľad, ktorá v poradí bola.

Ak chcete zákazníkom ponúknuť pekné a zároveň ľahko vytočiteľné číslo, odporúčame využiť zlaté telefónne čísla, v ktorých sa rovnaké čísla striedajú s inými, čiže napr.: 02/700 800 90*, 051/20 21 201* alebo 055/20 25 205*. Vyzerajú pekne, sú ľahko zapamätateľné a aj pri diktovaní nahlas majú peknú dynamiku.
*Všetky uvedené čísla sú v čase publikovania článku dostupné a je možné si ich kúpiť.

Rovnaké čísla nie sú vhodné pre zlaté číslo

Čo je pre niekoho náhodné číslo, môže byť pre iného zlaté

Videli ste už niekedy v telefónnom čísle napísaný názov firmy? Ak áno a zapamätali ste si to, číslo splnilo účel a zrejme by ste toto číslo vytočili z hlavy aj teraz. Ak ste sa s tým ešte nestretli, ide o telefónne číslo, ktoré obsahuje klávesy na číselníku, ktoré reprezentujú čísla z názvu firmy. Ak by sme takéto číslo chceli využiť my, s názvom značky VIPTel, číslo by vyzeralo napr. takto: 02/80VIPTel. Išlo by teda o telefónne 02/80847835.

číselník

Okrem zaujímavého efektu si ľudia takéto číslo jednoducho zapamätajú, keďže potrebujú poznať väčšinou iba predvoľbu a názov vašej firmy (podľa dĺžky názvu firmy). Okrem toho môžete výberom takéhoto čísla aj ušetriť. Výber vlastného čísla býva oveľa nižšie spoplatnený, keďže nejde o pekné, alebo na prvý pohľad ľahko zapamätateľné číslo.

Je zlaté mobilné číslo skutočne zlaté?

Ak chcete aj vďaka zlatému číslu pôsobiť pred klientami dôveryhodne, odporúčame zvoliť číslo pevnej linky, nie mobilné. Práve kvôli rýchlosti a dynamike dnešného sveta je zverejnené číslo pevnej linky na stránkach firmy znakom stability. Ak zavolá potenciálny klient na mobil človeku, ktorý práve šoféruje a nemá na neho čas, zrejme mu k získaniu tohto zákazníka zlaté číslo nepomôže.

Pri pevnej linke môže volajúci predpokladať, že sa dovolá niekomu, kto sedí v kancelárii za počítačom a bude mať čas sa mu venovať. Vďaka VoIP aplikácii VIPTel Phone však môžete mať stále so sebou aj pevnú linku v mobile a zároveň pôsobiť profesionálne.

Ak by ste mali záujem o zriadenie zlatého čísla, alebo iného špeciálneho čísla pre vašich zákazníkov, veľmi radi vám s tým pomôžeme. V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle +421 2 20 28 20 28 alebo na [email protected].

Autor blogu - Petra Čtvrtníčková
V našej spoločnosti som začínala na obchodnom oddelení ako podpora pre potenciálnych aj existujúcich zákazníkov. Za 3,5 roka som sa naučila mnoho o zákazníckych potrebách či požiadavkach a zistila som, akú situáciu sa klienti snažia najčastejšie vyriešiť a o aké služby majú najväčší záujem. Neskôr ma zlákal marketing, kde využívam všetky svoje doterajšie skúsenosti a spolu s kolegami sa venujem novým projektom, službám a návrhom na zlepšovanie. Tiež sa zaoberám písaním blogov a článkov, ktoré pomáhajú našim čitateľom prísť na to, ako by im služby VIPTel mohli uľahčiť pracovnú, či súkromnú komunikáciu.

petra
Instagram logoLinkedIn logoFacebook logoVIPTel blog logo

Back to blogs