Čo je bezpečnostný limit a ako ho zmením?

02.07.2020
Čo je to bezpečnostný limit VIPTel a ako ho zmením?

#2 Spoznaj svoju Zákaznícku zónu!

Dostali ste oznámenie o prečerpaní bezpečnostného limitu a nerozumiete, čo to znamená? V tomto blogu vám prinášame odpovede na najčastejšie otázky k tejto téme a postup, ako zmeniť bezpečnostný limit v Zákazníckej zóne.

Čo je to bezpečnostný limit?

Bezpečnostný limit je bezpečnostné nastavenie, ktoré vám nedovolí nevedomky prevolať vyššiu sumu za určité obdobie ako tú, ktorú si nastavíte.

Sumu, ktorú nastavím ako limit musím automaticky zaplatiť?

Nie, sumu, ktorú si ako bezpečnostný limit zvolíte je maximálna možná pretelefonovaná suma bez toho, aby ste o tom boli notifikovaný. Ak ju neprevoláte, platiť ju nebudete.

Je bezpečnostný limit výška môjho kreditu na pretelefonovanie?

Nie, bezpečnostný kredit nepredstavuje sumu, ktorú môžete využiť v rámci vášho programu. Ak využívate niektorý z programov VIPTel M alebo VIPTel L, ktoré obsahujú kredit na pretelefonovanie, sumu, ktorú ste pretelefonovali si môžete pozrieť v Zákazníckej zóne v časti Výpis hovorov a na základe nej zistiť, koľko kreditu vám ostalo.

Ako často sa limit obnovuje?

Obdobie obnovy limitu si môžete zvoliť z 3 možností. Môže sa obnovovať denne (každý deň), týždenne (každý pondelok) , alebo mesačne (vždy v 1. deň v mesiaci).

Ak dosiahnem limit, nemôžem ďalej telefonovať?

Ak dosiahnete sumu bezpečnostného limitu, telefonovať môžete až po tom, ako si bezpečnostný limit navýšite v Zákazníckej zóne, alebo sa začne nové obdobie.

Ako zistím, že som prečerpal bezpečnostný limit?

O dosiahnutí bezpečnostného limitu budete notifikovaný e-mailom alebo informačnou hláškou, ktorá sa vám ozve v telefóne, keď budete chcieť volať. Výšku limitu aj aktuálnu spotrebu si môžete kedykoľvek skontrolovať vo svojej Zákazníckej zóne.

Prečo je nutné nastaviť bezpečnostný limit?

Okrem toho, že s limitom máte pod kontrolou svoje faktúry, limit slúži aj ako ochrana proti tzv. fraudom – útokom na vaše konto hackermi. Útoky sa nedejú často, no pre každý prípad je dobré sa preventívne chrániť. Svoje konto môžete okrem bezpečnostného limitu zabezpečiť aj ďalšími nastaveniami – pre viac informácií si prečítajte článok Máte dostatočne zabezpečené svoje VIPTel konto?

Ak prečerpám limit 20 € a obnovím ho o ďalších 5 €, aký vysoký limit budem mať počas ďalšieho obdobia?

Výška nastaveného limitu sa prenáša do ďalšieho obdobia. Ak máte štandardne nastavené mesačné obnovovanie limitu na 20 €, prečerpáte ho a nastavíte nový limit na 5 €, budúci mesiac sa limit obnoví na 5 €. Ak chcete limit iba jednorazovo navýšiť o 5 €, no do budúceho mesiaca chcete ponechať limit 20 €, môžete tak spraviť cez našu linku Zákazníckej podpory na čísle +421 2 20 28 20 28.

Ako môžem zmeniť svoj bezpečnostný limit?

Dvoma spôsobmi:

  1. Zavolaním na našu Zákaznícku infolinku 02 20 28 20 28
  2. Kedykoľvek vo svojej Zákazníckej zóne.

Postup pre zmenu bezpečnostného limitu v Zákazníckej zóne



  1. Prihláste sa do svojej Zákazníckej zóny (Zabudli ste heslo? Pozrite si článok: Zabudol som heslo do zákazníckej zóny)
  2. Kliknite na záložku Služby
  3. Kliknite vpravo na číslo vašej zmluvy
  4. Z výberu služieb vyberte Bezpečnostný limit
  5. Vyberte si obdobie obnovy limitu a napíšte požadovanú výšku limitu (Zostatok do limitu sa nedá zmeniť, slúži iba pre vašu informáciu, koľko € vám zostáva do jeho vyčerpania)
  6. Kliknite na Uložiť
  7. Nižšie si môžete zvoliť alebo zmeniť e-mail na zasielanie upozornenia o dosiahnutí limitu.
Ako zmenit bezpečnostný limit v Zákazníckej zóne VIPTel

Dúfame, že vám náš článok ujasnil všetky pochybnosti. Ak by ste mali akékoľvek ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať na našej infolinke +421 2 20 28 20 28 alebo na [email protected]..

Máte návrh na tému pre článok? Napíšte nám ho

Návrh na tému pre článok

User Rating: %1$s / %2$s 5

Autor blogu - Petra Čtvrtníčková
V našej spoločnosti som začínala na obchodnom oddelení ako podpora pre potenciálnych aj existujúcich zákazníkov. Za 3,5 roka som sa naučila mnoho o zákazníckych potrebách či požiadavkach a zistila som, akú situáciu sa klienti snažia najčastejšie vyriešiť a o aké služby majú najväčší záujem. Neskôr ma zlákal marketing, kde využívam všetky svoje doterajšie skúsenosti a spolu s kolegami sa venujem novým projektom, službám a návrhom na zlepšovanie. Tiež sa zaoberám písaním blogov a článkov, ktoré pomáhajú našim čitateľom prísť na to, ako by im služby VIPTel mohli uľahčiť pracovnú, či súkromnú komunikáciu.

petra
Instagram logoLinkedIn logoFacebook logoVIPTel blog logo

Back to blogs