Pracovník/Pracovníčka zákazníckej podpory
Popis ponúkanej pozície:
- Práca na plný úväzok v obchodnom tíme našej spoločnosti
- Komunikácia so zákazníkmi telefonicky a e-mailom
- Asistencia zákazníkom pri výbere komplexnejších technických riešení
- Poskytovanie informácií o návrhoch VoIP infraštruktúry pre významných zákazníkov
- Vyhľadávanie a analýza informácií na internete, spracovávanie dát, podkladov, štatistík
- Fakturácia a kontrola úhrad odberateľských faktúr
- Administratíva
Zamestnanecké výhody, benefity:
- Jarka vraví, že veľmi príjemný kolektív a pracovná atmosféra :-)
- Ovocná misa, kopa čajov a rôznych druhov káv
- Zaujímavé odvetvie a možnosť odborného rastu
- Rôzne firemné podujatia
- Chillin room
- Práca v centre Bratislavy
- Veľmi nápomocní kolegovia a kolegyne, ktoré radi pomôžu so zaučením a všetkým čo bude potrebné :-)
Druh pracovného pomeru:
- Plný úväzok
Ponúkaný plat:
- Hrubá mesačná mzda od 1000 € odvíjajúca sa od pracovných skúseností, pracovných výsledkov a mzdovej politiky
Termín nástupu:
- Ihneď resp. dohodou
Požiadavky na zamestnanca:
Požadované vzdelanie:
- Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- Študent vysokej školy
- Vysokoškolské I. stupňa
- Vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti:
- Slovenský jazyk - materinský
- Anglický jazyk - B2 (stredne pokročilý)
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- komunikatívnosť, profesionálne vystupovanie
- zodpovedný prístup k práci
- nadšenie a chuť pracovať na sebe, zlepšovať sa
- schopnosť prezentovať ponúkané služby a produkty
- výborné organizačné schopnosti
- schopnosť analyzovať situáciu a navrhovať riešenia problémov
- zručnosť efektívne vyhľadávať informácie na internete
- flexibilita a spoľahlivosť
- schopnosť pracovať samostatne aj v tíme
V prípade, že máte akúkoľvek referenciu na Vašu prácu, prosíme, zahrňte ju do Vášho CV alebo do motivačného listu.
Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám e-mail na [email protected] V predmete emailu uveďte názov pracovnej pozície: Pracovník/Pracovníčka zákazníckej podpory