Category: Ústredňa a doplnkové služby
Efektívna komunikácia vo firme (5. časť)
Obľúbenými funkciami ústredne sú odkazová schránka ale aj reporty. V zákazníckom rozhraní máte prehľad o využívaní služieb ako aj odkazy, ktoré si môžete kedykoľvek vypočuť. K doplnkovým službám ústredne tiež patria virtuálny fax či API rozhranie. Uľahčite si posielanie a prijímanie faxov či rozšírte funkcionalitu svojej ústredne integráciou do vášho CRM (Customer relationship management - manažment vzťahov so zákazníkmi).
Odkazová schránka
Odkazová schránka poslúži vašim zákazníkom, ktorí vám chcú vo vašej neprítomnosti zanechať odkaz. Odkazy si môžete vypočuť vo zvukovej prílohe e-mailu, ktorý vás upozorní na to, že vám zákazník zanechal odkaz alebo po prihlásení do PBX managera, kde máte všetky odkazy pokope. Read more ...Efektívna komunikácia vo firme (4. časť)
Nemusíte byť v kancelárii, aby ste boli neustále dostupní. Presmerovanie hovorov vám umožní presúvať sa po firme alebo opustiť budovu bez obáv, že by sa vám nedalo dovolať. Prečítajte si aj o vzdialenom vyzdvihnutí hovoru a konferenčnom hovore.
Presmerovanie hovorov
Nachádzate sa v inej kancelárii a nemôžete prijať hovory na svojom telefóne, ale zároveň ich nechcete zmeškať. V takom prípade si môžete prichádzajúce hovory presmerovať na telefón, ktorý budete mať bližšie ako ten svoj. Keď sa vrátite do kancelárie, presmerovanie jednoducho zrušíte. Presmerovať hovory si môžete aj na mobilné číslo, napríklad, ak cestujete, nastavte si presmerovanie vo vašej Zákazníckej zóne, alebo PBX manageri a buďte k dispozícii aj mimo kancelárie.Read more ...