Kategória: Ústredňa a doplnkové služby
Či už plánujete zaviesť telefónnu ústredňu bez predchádzajúcich skúseností, alebo potrebujete aktualizovať svoju komunikáciu novším systémom, je možné, že sa pozastavíte nad tým, či je vhodnejšie hardvérové alebo virtuálne riešenie. V dnešnom článku vám ich predstavíme bližšie a pokúsime sa uľahčiť Vaše rozhodovanie. ...čítať ďalej
12.01.2021
Zasielanie SMS správ cez internet prináša oproti SMS z mobilu rôzne benefity. Využívajú sa na marketingové kampane, dôležité novinky či aktuality, potvrdenie objednávky či informácie o odoslaní tovaru. V dnešnom blogu Vám prinášame 5 výhod, pre ktoré naši zákazníci túto službu najčastejšie vyhľadávajú. ...čítať ďalej
28.09.2020
Zelené číslo používa mnoho veľkých aj malých spoločností a nedajú na naň dopustiť. Prečítajte si v tomto blogu, čo vlastne zelené číslo je a prečo je také populárne u úspešných firiem.
...čítať ďalej
Vďaka integrácii virtuálnej ústredne VIPTel s ambulantným softvérom CURO je teraz telefonická komunikácia v ambulanciách oveľa efektívnejšia a vďaka nej majú lekári viac času venovať sa pacientom. Prečítajte si viac v našom blogu.
...čítať ďalej
Je pochopiteľné, že pri zriaďovaní telefónnej ústredne zákazníkov často zaujíma ako prvá cena. Keďže zvyčajne závisí od viacerých faktorov, v tomto článku vám priblížime, čo ju najviac ovplyvňuje a aké premenné berieme do úvahy pri príprave cenovej ponuky.
...čítať ďalej