Užitočná novinka pre všetkých zákazníkov využívajúcich zasielanie SMS správ prostredníctvom našej Zákazníckej zóny.

Ako zmeniť e-mail na zasielanie faktúr v Zákazníckej zóne?

#3 Spoznaj svoju Zákaznícku zónu

V 3. epizóde seriálu Spoznaj svoju Zákaznícku zónu vám prinášame ďalší návod, ktorý vám pomôže k rýchlejšiemu manažmentu svojho VIPTel konta.

User Rating: %1$s / %2$s 5

Čo je to bezpečnostný limit VIPTel a ako ho zmením?

#2 Spoznaj svoju Zákaznícku zónu!

Dostali ste oznámenie o prečerpaní bezpečnostného limitu a nerozumiete, čo to znamená? V tomto blogu vám prinášame odpovede na najčastejšie otázky k tejto téme a postup, ako zmeniť bezpečnostný limit v Zákazníckej zóne.

User Rating: %1$s / %2$s 1

Ako zmeniť heslo do Zákazníckej zóny VIPTel?

#1 Spoznaj svoju zákaznícku zónu!

Naša Zákaznícka zóna ponúka mnoho možností a nastavení, vďaka ktorým si viete z istej časti sami manažovať svoje konto. Aby sme vám ukázali čo všetko môžete v Zákazníckej zóne kedykoľvek vybaviť, pripravili sme pre vás seriál Spoznaj svoju Zákaznícku zónu. Keďže často sa stane, že zákazník svoje heslo zabudne, v prvom diele vám prinášame detailný postup, ako si zmeniť zabudnuté heslo.

Deň bezpečného internetu - Máte dostatočne zabezpečené svoje VIPTel konto?

Tento rok pripadá Deň bezpečného internetu na dnes, 5.2.2019. V rámci tejto udalosti sme sa rozhodli spísať, aké bezpečnostné prvky s VIPTelom odporúčame využívať, aby bolo vaše telefonovanie čo najbezpečnejšie. :)

Bezpečnostné nastavenia v Zákazníckej zóne

Mnohé bezpečnostné nastavenia máte nonstop pod kontrolou vďaka Zákazníckej zóne VIPTel. V prípade, že sa do Zákazníckej zóny z nejakého dôvodu nemôžete prihlásiť, nastavenia za vás môžeme zmeniť aj my, po prijatí e-mailu so žiadosťou o zmenu a overení účastníka. Nižšie uvádzame bezpečnostné opatrenia, ktoré odporúčame používať, aby bol váš účet maximálne chránený.

Zabezpečenie telefonovanie VIPTel

Bezpečnostný limit

Bezpečnostný limit určuje maximálnu možnú sumu na pretelefonovanie a po jeho vyčerpaní už viac nie je možné telefonovať až do skončenia nastaveného obdobia, alebo do zvýšenia limitu. Ako bezpečnostný limit je nutné nastaviť určitú sumu, ktorú nechcete pretelefonovať za zvolené obdobie. Sumu, ktorú do bezpečnostného limitu nastavíte, nie je automaticky nutné platiť, keďže faktúra bude vystavená iba vo výške vášho mesačného poplatku, prípadne vo výške sumy, ktorú ste pretelefonovali. S bezpečnostným limitom však budete mať istotu, že ak nechcete pretelefonovať napríklad viac, ako 50 €, tak nepretelefonujete. :) V Zákazníckej zóne si taktiež môžete nastaviť e-mail, na ktorý vám príde upozornenie v prípade, že sa budete blížiť ku koncu limitu a taktiež ak bude limit vyčerpaný. Notifikácia o blížiacom sa vyčerpaní vám príde po pretelefonovaní 90 % zo sumy kreditu.