Čo je Synology NAS?
V posledných rokoch sa tešia veľkému úspechu rôzne inteligentné domáce úložiská, ktoré tiež poznáme pod skratkou NAS. Tieto zariadenia sa využívajú na zálohovanie rôznych súborov, dôležitých dokumentov či nastavení, až po fotky z rodinných osláv alebo dovolenky. NAS však nie sú iba obyčajnými externými harddiskami. Okrem veľkého úložného priestoru ponúkajú aj mnoho iných výhod v závislosti od konkrétneho modelu. Ich čaro spočíva najmä v automatizácii zálohovania, ktorú netreba robiť ručne a v tom, že úložisko máte v cloude, takže je možné sa na neho pripojiť sa z počítačov či zariadení odkiaľkoľvek.K najúspešnejším značkám v tomto odvetví jednoznačne patrí Synology, keďže ich brand je priam synonymom k NAS, resp. k inteligentnému dátovému úložisku.
SMS Notifikácie
V rámci našej služby VIPTel SMS poskytujeme aj SMS API, ktoré slúžia na automatizáciu SMS správ z rôznych interných softvérov a CRM systémov našich zákazníkov. Na základe dopytov sme sa rozhodli prispôsobiť naše SMS API aj pre systém značky Synology a zabezpečiť tak integráciu našich VIPTel SMS s ich produktami. Ak využijete túto našu službu, vaše zariadenie Synology vám vďaka tomu bude môcť automaticky zasielať SMS správy napríklad o korektnom zálohovaní alebo o tom, že sa deje niečo, čo vyžaduje vašu pozornosť. Medzi takéto hlásenia patrí napríklad notifikácia o nezbehnutej zálohe, blížiace sa naplnenie disku, nereagujúci disk a mnoho ďalších rôznych informácií, výstrah či hlásení o poruchách.
Vďaka VIPTel SMS API už viac nebudete musieť kontrolovať, či všetko funguje tak, ako má. V prípade akejkoľvek neštandardnej situácie budete upozornení, že je potrebné zariadenie skontrolovať a o prípadných ťažkostiach sa dozviete okamžite.
Ak by ste mali záujem o túto službu, neváhajte nás kontaktovať na našej infolinke 02/20282028 alebo na [email protected].
Autor blogu - Petra Čtvrtníčková
V našej spoločnosti som začínala na obchodnom oddelení ako podpora pre potenciálnych aj existujúcich zákazníkov. Za 3,5 roka som sa naučila mnoho o zákazníckych potrebách či požiadavkach a zistila som, akú situáciu sa klienti snažia najčastejšie vyriešiť a o aké služby majú najväčší záujem. Neskôr ma zlákal marketing, kde využívam všetky svoje doterajšie skúsenosti a spolu s kolegami sa venujem novým projektom, službám a návrhom na zlepšovanie.
Tiež sa zaoberám písaním blogov a článkov, ktoré pomáhajú našim čitateľom prísť na to, ako by im služby VIPTel mohli uľahčiť pracovnú, či súkromnú komunikáciu.