Efektívna komunikácia na home office
Komunikujte z domu rovnako ako z kancelárie
Šetrite svoj čas aj energiu tým, že budete so svojimi kolegami komunikovať efektívne aj počas home officu.
Virtuálna telefónna ústredňa
Zabezpečte si profesionálnu linku pre vašich klientov a nerušené pracovné prostredie vďaka správnej distrubúcii hovorov.
Softvérové telefóny
Udržte nízke náklady na komunikáciu s kolegami využívaním služobnej klapky či tel. čísla v mobile alebo počítači.
Ticketovací systém
Nezabudnite na žiadny dôležitý email od zákazníka a majte ich všetky pod kontrolou vďaka ticketovaciemu systému.
Videohovory
Udržte blízky kontakt s kolegami aj na diaľku prostredníctvom videohovorov z mobilu, počítaču či telefónu.
Virtuálna telefónna ústredňa
Virtuálna telefónna ústredňa ponúka profesionálnu zákaznícku linku pre vašich klientov, aj efektívnejšiu komunikáciu v rámci vašej firmy. Jej benefity využívajú naši zákazníci dlhodobo, nielen počas home office, ale aj pri práci z kancelárie.
Kvôli prehľadnosti sme funkcie ústredne rozdelili na tie, ktoré vám viac pomôžu k lepšej komunikácii so zákazníkom a lepšej komunikácii vo firme, no kombinovať ich môžete akokoľvek podľa vašich požiadaviek.
Komunikácia s klientami
Zanechajte lepší prvý dojem pred potenciálnym klientom profesionálnou zákazníckou linkou. Jej efektívne využitie vašim klientom spríjemní proces nakupovania a zrýchli vybavenie požiadaviek.
Najvyužívanejšie funkcie pre zákaznícku linku sú:
- privítanie na linke - vzory hlasov
- hlasové menu (napr. stlačte 1, stlačte 2 a pod.)
- oznámenie mimo pracovných hodín
- nahrávanie hovorov
- odkazová schránka
- čakacie rady
- hudba pri čakaní
Komunikácia vo firme
Komunikujte so svojimi kolegami na iných oddeleniach či pobočkách jednoduchšie, rýchlejšie a pohodlnejšie a majte a podrobný prehľad o všetkých hovoroch.
Najvyužívanejšie funkcie ústredne v rámci komunikácie vo firme:
- klapky
- prepájanie hovorov
- presmerovanie hovorov
- telekonferencie
- skupinové vyzváňanie (napr. na oddeleniach)
- prehľad nevybavených hovorov
- reporty a štatistiky hovorov
Poskytujete klientom zákaznícku linku?
Odporúčame aj naše ďalšie služby:
Softvérové telefóny
Naše softvérové telefóny sú výborným riešením pre všetkých, ktorým služobné telefóny ostali počas práce z domu v kancelárii a nemajú k nim prístup. Ak potrebujete aj naďalej komunikovať so zákazníkmi alebo kolegami, náš VIPTel Phone alebo VIPTel webPhone vám umožnia využívať služobnú telefónnu sieť rovnako, ako keby ste boli v kancelárii.
Okrem pohodlia sa vďaka softvérovým telefónom naďalej môžu všetci prezentovať firemným číslom, nie sú nútení využívať svoje súkromnné telefóny na služobné účely a ste vďaka nim ušetrení od nákladov za presmerovanie hovorov z kancelárie na mobilné čísla zamestnancov.
VIPTel Phone
Výhody využívania VIPTel Phone:
- využívanie klapky alebo telefónneho čísla siete VIPTel cez mobilnú aplikáciu kdekoľvek
- prijímanie a vykonávanie hovorov pevnej linky v mobile bez nákladov na presmerovanie
- pokročilé funkcie telefónu - prepájanie hovorov, nahrávanie hovorov do zariadenia, BLF tlačidlá
- bezplatné stiahnutie a využívanie aplikácie
- aplikácia šetrná k batérii telefónu
- Pre pohodlnú komunikáciu je nutné mať stabilné internetové pripojenie cez WiFi alebo mobilné dáta.
VIPTel webPhone
Výhody využívania VIPTel webPhone:
- využívanie klapky alebo telefónneho čísla siete VIPTel cez prehliadač v počítači
- pohodlné a intuitívne využívanie
- pokročilé funkcie telefónu - prepájanie hovorov, BLF tlačidlá a rýchla voľba, telefónny zoznam
- dostupné všetky kontakty telefónneho zoznamu firmy z PBX managera
- bezplatná aktivácia VIPTel webPhonu
- Pre pohodlnú komunikáciu je nutné mať stabilné internetové pripojenie cez WiFi alebo pomocou kábla.
Ticketovací systém
Ticketovací systém je taktiež výborným pomocníkom nielen počas home office, ale aj pri práci v kancelárii. Je určený na zhromažďovanie interakcií so zákazníkmi, ale aj na zjednodušenie práce v rámci firmy.
Ak už využívate alebo plánujete využívať naše služby a zároveň rozmýšľate nad ticketovacím systémom, vrelo odporúčame software LiveAgent, prostredníctvom ktorého písomne komunikujeme s klientami aj my. Umožňuje prijímať požiadavky z mnohých rôznych kanálov a mať tak všetko zorganizované na jednom mieste. V rámci API integrácie je možné do LiveAgentu nastaviť aj telefónne číslo alebo klapku a telefonovať priamo cez neho.
Výhody LiveAgentu
Využívaním ticketovacieho systému minimalizujete strácanie e-mailov a oneskorených odpovedí zákazníkom. Zároveň zabezpečuje prehľadnejšiu spoluprácu s kolegami vďaka preraďovaniu ticketov medzi oddeleniami a možnosti ich sledovania.
- automatické priraďovanie ticketov na oddelenia
- live chat so zákazníkmi.
- vytváranie ticketov z rôznych kanálov
- telefonáty
- live chat
- sociálne siete
- kontaktné formuláre
- zmena stavu ticketov podľa časových podmienok
- interný chat v rámci firmy
- Všetky dostupné funkcie nájdete na stránke LiveAgent.
Výhody spojenia služieb VIPTel & LiveAgent
Nastavením telefónneho čísla alebo klapky do ticketovacieho systému minimalizujete možnosť zabudnúť na požiadavku, ktorá od klienta prišla telefonicky.
- vytvorenie ticketu na základe telefonátu
- možnosť pokračovania v konverzácii s klientom cez live chat alebo e-mail, v rámci ticketu
- Možnosť obsluhovať telefonáty cez rôzne zariadenia:
- v softwéri LiveAgent v prehliadači
- cez hardvérový telefón pripojený k softwaru LiveAgent
- v mobilnej aplikácii LiveAgent
- cez presmerovanie hovorov na iné tel. číslo (napr. mobilné)
- databáza kontaktov všetkých zákazníkov
- prehrávanie hovorov priamo v tickete
Videohovory
Videohovory sú veľmi užitočnou službou nielen v prípade, že pracujete z domu, ale aj ak máte pobočky vo viacerých mestách, či dokonca krajinách. Vďaka tejto technológii môžete ušetriť drahocenný čas aj peniaze, ktoré nemusíte investovať do hodín cestovania kvôli osobnému stretnutiu. Stačí sa s kolegami kolegami dohodnúť na čase hovoru a môžete sa vidieť aj na diaľku.
V rámci našich služieb poskytujeme videohovory v sieti VIPTel, ktoré je možné vykonávať cez 3 rôzne druhy zariadení. V prípade záujmu o videokonferencie vám radi sprostredkujeme riešenie spoločnosti Grandstream IPVideoTalk, s ktorým máme skúsenosti a spĺňa všetky kritériá väčšiny klientov.
Videohovory VIPTel
Videohovory VIPTel sú vhodné najmä na súkromné využitie s rodinou, priateľmi, prípadne s kolegami v menšom počte. Službu je možné využívať cez 3 druhy zariadení:
- VIPTel Phone
Videohovory cez našu obľúbenú aplikáciu odkiaľkoľvek.
Bližšie informácie o aplikácii VIPTel Phone. - Videotelefón
Komunikujte štýlovo cez high-end telefón s dotykovým diplejom
Ponuka videotelefónov. - VoIP aplikácia do PC
Telefonujte cez počítač či notebook.
Nami odporúčané VoIP aplikácie pre PC.
Videokonferenčný systém
Základ riešenia spočíva v službe IPVideoTalk, ktorá umožnuje pripojiť sa ku videokonferencii z rôznych zariadení, ako napr. cez prehliadač v PC, z tabletu či z mobilu, videotelefónu, či dokonca cez akýkoľvek mobilný telefón alebo pevnú linku.
Pre väčšie porady je možnosť pripojenia videokonferenčného zariadenia, ktoré je spravidla umiestnené v konferenčnej miestnosti. Toto zariadenie ponúka rôzne funkcie v závislosti od konkrétneho typu, ako napr.:
- kamera so zoomom a možnosťou natáčania v rôznych uhloch
- rozlíšenie 4K
- možnosť nahrávania videokonferencií
- bluetooth diaľkové ovládanie
- zabezpečenie heslami, kryptovanie konfiguračných súborov a pod.
- externý mikrofón a reproduktor a iné
Svoju spokojnosť s týmto videokonferenčným riešením vyjadrila aj spoločnosť NATUR-PACK. Prečítajte si ich referenciu
Pripojte sa k našim spokojným zákazníkom
Zaujala vás naša ponuka? Neváhajte nás kontaktovať
e-mailom na adrese
[email protected]telefonicky na našej zákazníckej infolinke
+421 (0) 2 20 28 20 28alebo prostredníctvom kontaktného formulára nižšie