Prediktívny dialer
Prediktívny dialer je nová služba pre agentov a operátorov v call centrách. Nástroj dokáže automaticky vytáčať telefónne hovory a zvýšiť počet odchádzajúcich hovorov. Výhodou tohto riešenia je zabezpečenie efektívneho vytáčania telefónnych čísel z vašich databáz. Pri telefonáte sa agentovi objaví vyskakovacie okno, do ktorého sa zapisujú údaje z telefonátu. V momente, keď je voľný agent, systém automaticky vytočí ďalší hovor. S Prediktívnym dialerom budete môcť ušetriť až 50 % času tým, že odstránite prestoje medzi hovormi a ručné vytáčanie zo svojich procesov. Systém vám pomôže zvýšiť počet obvolaných zákazníkov za výrazne kratší čas. Prediktívny dialer obsahuje CMS (Content Management System - Systém pre správu obsahu) a rozsiahle štatistiky.
Výhody Prediktívneho dialeru:
- Zjednodušenie práce pre agentov v call centrách
- Skráti čas vytáčania telefónnych čísel agentom v call centrách
- Automatické vytáčanie telefónnych čísel z databázy bez nutnosti ručného zadávania telefónneho kontaktu
- Jednoduchá správa obsahu
- Zapisovanie údajov priamo do vyskakovacieho okna počas aktuálneho hovoru
- Rozsiahle štatistiky a CMS
- Minimalizovanie prestojov medzi hovormi
Hľadáte vhodný nástroj pre skrátenie času vytáčania hovorov? Chceli by ste zvýšiť počet odchádzajúcich hovorov už v rámci jedného pracovného dňa? Pre vytvorenie cenovej ponuky nás prosím, kontaktujte telefonicky na čísle +421 (0)2 20 28 20 28 alebo e-mailom na adrese [email protected].