Odkazová schránka
Odkazová schránka (voice mail) je praktická funkcia ústredne, ktorá sa postará o prijatie požiadavky vášho zákazníka aj keď práve nikto nie je k dispozícii. Odkazovú schránku je možné nastaviť osobitne na každú klapku, alebo vyzváňaciu skupinu. Ak odkazovú schránku skombinujete s časovými podmienkami, po pracovnej dobe môžu byť automaticky všetky hovory smerované rovno do nej. Odkazovú schránku môžete tiež využívať v rôznych iných prípadoch, podobne ako pri presmerovaní hovorov:
PRO TIP: Oznámte zákazníkom pomocou hlášky, že aktuálne nie ste prítomný a navigujte ich, aké informácie vám majú zanechať, aby ste sa im mohli čo najrýchlejšie ozvať späť.
Existujú rôzne prípady, kedy sa spustí odkazová schránka:
-
Po určitom zazvonení - v prípade, že nebudete telefón dlhšie zdvíhať, po čase sa spustí odkazová schránka
-
Mimo pracovnej doby - v kombinácii s funkciou časové podmienky bude odkazová schránka aktívne v čase, kedy nebývate ste pri svojom telefóne
-
V prípade nedostupnosti - hovory pôjdu do odkazovej schránky v prípade, že bude klapka, alebo vyzváňacia skupina nedostupná z akéhokoľvek dôvodu (napr. vypnutý telefón, nefunkčný internet, žiadny operátor nie je prihlásený vo vyzváňacej skupiny, všetci sú obsadení a pod.)
-
Vždy - presmerované budú všetky hovory
Pozrite si aj ďalšie užitočné základné funkcie ústredne
Klapky
Vyzváňacie skupiny
Prepájanie hovorov
Presmerovanie hovoru
Časové podmienky
Hudba pri čakaní
Odkazová schránka
Prepojenie kancelárií
Telefónny zoznam
Hlášky
Vzdialené vyzdvihnutie hovoru