Správa čakacích radov
Správa čakacích radov je ďalšou doplnkovou službou, ktorú môžete získať v rámci Modulu Professional. Vďaka nej je možné sledovať a managovať prihlasovanie do všetkých čakacích radov vašej ústredne, prostredníctvom grafického rozhrania PBX managera, bez nutnosti vytáčania funkčných kódov na telefóne. Na prihlásenie sa do čakacieho radu tak bude stačiť iba jedno kliknutie.
V prípade záujmu o využívanie správy na managovanie zamestnancov je pre manažérov tímu možné zriadiť osobitný admin prístup. V tom prípade by zamestnanci nemali možnosť sami sa odhlásiť z čakacieho radu a na základe vyťaženia jednotlivých agentov, by prihlasovanie jednotlivých klapiek riadil iba admin, ktorý by mal prístup.
Správu čakacích radov môžete využiť aj nasledovnými spôsobmi:
- prehľadné grafické prihlasovanie do jednotlivých vyzváňacích radov
- možnosť prihlasovania sa na príjem pohotovostných hovorov - jednoduchá výmena služieb
- riadenie zamestnancov cez rozhranie - zadávanie pauzy, určovanie oddelenia, na ktorom bude zamestnanec k dispozícii
- rýchly prehľad kto je a kto nie je prihlásený na príjem telefonátov
V prípade, že niektorí agenti sú dostupní v určitých radoch neustále, je možné nastaviť ich statické prihlásenie, ktoré nebude môcť odhlásiť ani admin.
Pozrite si aj ďalšie užitočné pokročilé funkcie ústredne
Automatická spojovateľka IVR - hlasové menu
Nahrávanie hovorov
Čakacie rady
Virtuálny fax
Reporty a štatistiky
Konferenčné hovory a telekonferencia
Prehľad nevybavených hovorov
Správa čakacích radov