Virtuálna telefónna ústredňa
Hľadáte vhodného poskytovateľa virtuálnej telefónnej ústredne do vašej firmy? Ste na správnom mieste
Virtuálna telefónna ústredňa (virtual pbx) je moderné hlasové riešenie pre zefektívnenie komunikácie vo vnútri vašej firmy a profesionálny kontakt so zákazníkmi. Virtuálna ústredňa je vhodná pre malé, stredné aj veľké firmy či inštitúcie. Ocenia ju aj spoločnosti, ktoré majú viac pobočiek a chcú si uľahčiť prácu a ušetriť náklady na hovorné. Jediná nutnosť pre využívanie virtuálnej ústredne je stabilné pripojenie na internet (od akéhokoľvek poskytovateľa).
Kedy využijete virtuálnu telefónnu ústredňu? |
|
Výhody našej virtuálnej telefónnej ústredne VIPTel Cloud
Výhodné ceny
-
Platíte iba za to, čo naozaj potrebujete - všetky ústredne prispôsobujeme na mieru nielen funkciami, ale aj cenou podľa toho, aké služby budete reálne využívať
-
V rámci podniku, medzi pobočkami a v celej slovenskej sieti VIPTel voláte neobmedzene úplne zadarmo
-
Nízke ceny volaní na Slovensko aj do zahraničia (cenník hovorov). Cenovo dostupná virtuálna ústredňa a doplnkové služby pre malé aj stredne veľké podniky - cenu a služby prispôsobíme rastu vašej firmy. Pre vytvorenie cenovej ponuky nás, prosím, kontaktujte.
Prvotriedny zákaznícky servis
-
Nemusíte nič nastavovať - ústredňu nakonfigurujeme presne podľa Vašich požiadaviek. Pridať funkcie, alebo zmeniť nastavenia je možné kedykoľvek v priebehu využívania
-
Návrh riešenia - na základe vašej predstavy a požiadaviek vám poradíme s výberom vhodného programu a služieb
-
Nadštandardné služby klientom - na nové požiadavky reagujeme rýchlo a spokojnosť zákazníkov je našou prioritou
-
Sme otvorení návrhom - oceňujeme každý feedback, keďže vaša spätná väzba nás posúva vpred a pomáha nám zlepšiť poskytovanie služieb
Moderné custom riešenia na mieru
-
Poskytujeme základné aj pokročilé funkcie ústredne - nahrávanie hovorov, automatická spojovateľka IVR, prepájanie a presmerovanie hovorov, konferenčné hovory, odkazová schránka, klapky, časové podmienky, rozšírené reporty, virtuálny fax a mnoho ďalších
-
Zameriavame sa na custom riešenia, ktoré sú vytvorené na mieru pre každého zákazníka presne podľa požiadavky
-
Systémové aktualizácie sú samozrejmosťou – postaráme sa, aby vaša ústredňa mala vždy tie najnovšie aktualizácie
-
Nastavenia vašej ústredne sú denne zálohované, nikdy nestratíte svoje nastavenia
API integrácie - Prepojenie telefónnej ústredne s vaším systémom
-
API rozhranie poskytuje zákazníkovi bohaté možnosti integrácie ústredne do CRM alebo iných firemných systémov. Zákazníkovi sa tak otvára možnosť využívať množstvo užitočných funkcií. Ich stručný zoznam a manuál k API nájdete tu (Rest API) a tu (Web Socket API). Pre výber správneho typu API, kontaktuje naše technické oddelenie.
-
Prostredníctvom API sme tiež prepojení s rôznymi softvérmi či CRM systémami, ktoré využívajú viacerí naši zákazníci. Ich zoznam nájdete na našej stránke API integrácie
Ďalšie benefity virtuálnej telefónnej ústredne VIPTel Cloud |
|
Pripojte sa k našim spokojným zákazníkom
Zaujala vás naša ponuka? Neváhajte nás kontaktovať
e-mailom na adrese
[email protected]telefonicky na našej zákazníckej infolinke
+421 (0) 2 20 28 20 28alebo prostredníctvom kontaktného formulára nižšie