Funkcie zákazníckej zóny
Jednou z výhod Zákazníckej zóny je podrobný, denne aktualizovaný výpis hovorov, takže máte stále prehľad o prichádzajúcich a odchádzajúcich hovoroch. Výpis telefónnych hovorov môžete dostávať aj e-mailom.
Ak potrebujete prijímať hovory na inom čísle, napríklad na vašom mobilnom telefóne alebo ste odcestovaní a prijíma ich váš kolega, využite funkciu presmerovania hovorov. Presmerovanie si ľahko nastavíte priamo v Zákazníckej zóne. Hovory si môžete presmerovať aj do odkazovej schránky, pričom odkazy vám budú hneď doručené na uvedenú e-mailovú adresu.
Bezpečnostný limit slúži na nastavenie maximálnej hodnoty, ktorú chcete pretelefonovať. Túto funkciu určite oceníte, ak chcete mať pod kontrolou svoje výdavky za telefonovanie a môže slúžiť aj ako účinná ochrana pred zneužitím vašej linky.
So službou Notifikácia o zmeškaných a neprijatých hovoroch vám už žiadny telefonát neunikne, čo oceníte napríklad počas víkendov či dovoleniek. Správa so všetkými potrebnými informáciami bude doručená priamo na váš e-mail. Prehľad hovorov taktiež nájdete v záložke Výpis hovorov.
Ak chcete zabrániť volaniu na konkrétne čísla, či zneužitiu vašej linky, môžete si hovory na niektoré čísla jednoducho zablokovať. Ak vás obťažujú neustále telefonáty, môžete dané číslo taktiež zablokovať prostredníctvom Zákazníckej zóny.
Vďaka štatistikám môžete vidieť prehľad trvania hovorov či sietí, do ktorých najčastejšie telefonujete. Zaujíma vás celková cena hovorov? Aj o tej máte prehľad v Zákazníckej zóne pod Výpismi hovorov.
Táto funkcia vám umožní vybrať si krajiny, do ktorých povolíte telefonovanie z vašich čísel. Štandardne je deaktivovaná a dovolať sa môžete do ktorejkoľvek krajiny sveta. Jej aktiváciou povolíte telefonovanie iba do krajín, ktoré ste zvolili.
Z bezpečnostných dôvodov je dôležité, aby ste obmedzili prístup k vášmu účtu a umožnili telefonovať iba z vybraných IP adries. Využite túto možnosť a vyplňte iba dôveryhodné a vaše IP adresy.
Nastavte si čas vyzváňania prichádzajúcich či odchádzajúcich hovorov. Minimálna hodnota je 10 sekúnd, maximálna hodnota je 180 sekúnd.
Nastavte si maximálny počet súčasne prebiehajúcich hovorov. Prednastavená hodnota je 6.
Vďaka službe CLIP sa vám na displeji zobrazujú čísla, z ktorých hovor prichádza. Je prednastavená, a teda nie je potrebné si ju nastaviť.
Funkcia CLIR slúži na to, keď chcete volať z utajeného čísla. Aktiváciu aj zrušenie služby nájdete v Zákazníckej zóne.
Služba SMS je dostupná len na požiadanie. Posielajte SMS správy priamo z rozhrania Zákazníckej zóny. Je to pohodlné a rýchle, aj keď chcete posielať SMSky hromadne. Históriu nájdete v zozname odoslaných správ.