Prehľad nevybavených hovorov
S funkciou Prehľad nevybavených hovorov sa vám už nikdy nestane, že by ste nevybavili alebo zabudli na zákazníka, či potenciálneho zákazníka, ktorý sa vám pokúšal dovolať ale nedovolal sa. Táto služba prehľadne zobrazuje všetky hovory, ktoré vyzváňali na vašich telefónnych číslach, no neboli zdvihnuté. Prehľad tiež ukazuje to, či zákazník hovor zložil počas vyzváňania, alebo počas informačnej hlášky a po akom čase. Vďaka týmto detailným údajom je po určitej dobe využívania služby možné zanalyzovať nastavenie vašej ústredne a následne ju optimalizovať tak, aby boli volajúci aj vy čo najspokojnejší a poskytovali ste ešte lepší servis.
V prehľade nevybavených hovorov nájdete:
- číslo volajúceho
- meno volajúceho, pokiaľ ho máte uložené v telefónnom zozname
- telefónne číslo, na ktoré sa snažil dovolať
- destináciu, v ktorej bol hovor ukončený - napr. ak sa hovor presmeroval
- dĺžku hovoru - ako dlho zákazník čakal, kým položil
- aplikáciu - moment, v ktorom zákazník hovor položil - napr. v čakacom rade, počas prehrávania hlášky a pod.
Vybavenie hovorov
Pokiaľ sa vás zákazník pokúšal kontaktovať viac krát, jeho hovory budú v prehľade nevybavených hovorov zobrazené až pokiaľ sa nedovolá, alebo až do momentu, pokiaľ zákazníkovi nezavoláte späť. V prípade, že zákazník bol kontaktovaný iným spôsobom, ako telefonicky, hovor je možné manuálne označiť ako vybavený. Pre kontrolu a manažovanie je pre jednotlivé účty, ktoré budú mať k vevybaveným hovorom prístup, možné nastaviť rôzne práva. Možnosť označiť hovor za vybavený ručne tak môže mať napríklad iba manažér alebo teamleader, vďaka čomu budete mať všetky hovory vždy pod kontrolou.
PRO TIP:Vďaka možnosti stiahnuť zoznam nevybavených hovorov vo formátoch .csv, .pdf a .xlsx môžete ľahko vytvárať reporty a štatistiky, ktoré vám pomôžu s optimalizáciou nastavenia ústredne.
Pozrite si aj ďalšie užitočné pokročilé funkcie ústredne
Automatická spojovateľka IVR - hlasové menu
Nahrávanie hovorov
Čakacie rady
Virtuálny fax
Reporty a štatistiky
Konferenčné hovory a telekonferencia
Prehľad nevybavených hovorov
Správa čakacích radov