Pokročilé funkcie ústredne
Nahrávanie hovorov, IVR, čakacie rady...
Automatická spojovateľka (IVR)
hlasové menu
Automatická spojovateľka (IVR) je automatický systém hlasového menu, ktorý po dovolaní sa volajúceho privíta, predstaví mu možnosti a jeho hovor presmeruje tam, kam si zvolí. Prečítajte si o automatickej spojovateľke viac.
Nahrávanie hovoru
Nahrávanie využijú všetci zákazníci, no najmä tí, ktorí cez telefón prijímajú objednávky, potrebujú sa vracať k dôležitým telefonátom s klientami, alebo chcú mať istotu, že si budú môcť znova vypočuť meno, alebo e-mail, ktorý počas telefonátu nezachytili.Prečítajte si o nahrávaní hovorov viac.
Čakacie rady
Čakací rad je funkcia, ktorá je využívaná hlavne pri veľkom množstve hovorov. V prípade, že žiadny operátor nie je voľný, prichádzajúce hovory čakajú v rade na vybavenie. Zákazníkom sa medzitým môže prehrávať informácia o vašej najnovšej akcii, hudba pri čakaní, prípadne informácia, koľkí sú aktuálne v poradí. Prečítajte si o čakacom rade viac.
Virtuálny fax
Virtuálny fax zabezpečí všetky funkcie klasického faxu bez nutnosti využívať fyzické hardvérové faxové zariadenie. Faxy prijímate do ľubovoľnej e-mailovej schránky a odosielate ich z rozhrania PBX managera. Prečítajte si o virtuálnom faxe viac.
Reporty a štatistiky
Máte prehľad o telefonátoch vašich zamestnancov? Štatistiky a reporty vám podrobne zobrazia informácie o volaniach v rámci zvoleného obdobia. Vďaka nim budete mať prehľad napr. o dĺžke hovorov, počte hovorov, vyťaženosti zamestnancov, telefónny čísel a mnohých ďalších udajoch. Prečítajte si o reportoch a štatistikách viac.
Konferenčný hovor
Ak potrebujete spojiť viacerých kolegov, zákazníkov či partnerov, ktorí nemajú možnosť sa stretnúť, najlepšou možnosťou je využitie telekonferencie. Vďaka konferenčnej miestnosti sa môžu v jednom hovore stretnúť účastníci, ktorí sa nachádzajú kdekoľvek. Prečítajte si o konferenčných hovoroch viac.
Prehľad nevybavených
hovorov
Funkcia ponúka informatívny prehľad o tom, či daná klapka uskutočnila hovor na telefónne čísla, ktoré boli zmeškané. Vybavenie týchto hovorov si môžete skontrolovať pomocou filtra v rozhraní. Nestrácajte viac už žiadnych potenciálnych zákazníkov, prečítajte si o prehľade nevybavených hovorov viac.
Správa čakacích radov
Pokiaľ potrebujete mať prehľad o prihlásených a odhlásených klapkách, pripravili sme pre Vás správu čakacích radov, kde môžete jedným klikom cez rozhranie ústredne prihlásiť alebo odhlásiť klapku. Prečítajte o správe čakacích radov viac.
Cenová ponuka na mieru:
Plánujete do vašej firmy zriadiť ústredňu? Máte špecifické požiadavky k funkciám? Obráťte sa na naše obchodné oddelenie, kde vám naši pracovníci ochotne poradia. Radi pre vás vypracujeme cenovú ponuku. Spoznajte výhody VIPTel ústredne a preto nás neváhajte kontaktovať telefonicky na čísle +421 (0)2 20 28 20 28 alebo mailom na adrese: [email protected]