Čakacie rady
Čakací rad je funkciou ústredne, ktorú využijete hlavne ak máte veľké množstvo telefonátov a volajúci zvyknú čakať na linke, kým sa uvoľní operátor. Túto funkciu oceníte aj vtedy, ak máte telefónne čísla na viacero oddelení, alebo chcete zákazníkov popri čakaní informovať, koľkí sú v poradí, prípadne ich hláškou informovať, že vás môžu kontaktovať napríklad e-mailom, alebo cez konktatný formulár. V prípade, že máte VIP klientov, je možné využiť možnosť uprednostňovanie hovorov v čakacom rade a dať tak im tak prednosť pred ostatnými volajúcimi.
Funkcia čakacieho radu prináša okrem klasického skupinového, resp. spoločného vyzváňania, kedy zvonia všetky klapky v skupine naraz, aj tzv. postupné vyzváňanie, alebo rozšírené presmerovanie. V prípade, že hovor nie je zdvihnutý, po určitom čase je presmerovaný na ďalšiu klapku, prípadne na iné oddelenie. Ak nechcete nechať zákazníka dlho čakať, po čase môžete ponúknuť možnosť zanechať odkaz, alebo ho presmerovať na iné oddelenie. Ak chcete, aby zamestnanci dostávali hovory rovnomerne, čakací rad môže zabezpečiť ich automatickú distribúciu všetkým operátorom podľa ich vyťaženia.
Čakací rad je pomocníkom aj pri vytváraní štatistík či reportov. Ak využívate Modul Professional, v štatistikách si môžete pozrieť aj údaje, ako dlho zákazníci čakali na linke, po akom čase bol zdvihnutý ich hovor, prípadne po akom čase už neboli ochotní ďalej čakať a hovor položili. Vďaka týmto údajom následne môžete upraviť nastavenia tak, aby ste čo najviac vyhoveli svojim zákazníkom.
Čakacie rady ponúkajú aj možnosť prihlasovania a odhlasovania sa z vyzváňacích skupín. Túto službu určite využijete v prípade, že hovory prijíma veľa perátorov, ktorí sa striedajú, prípadne počas dňa využívajú prestávky. Vďaka odhláseniu sa zo skupiny tak nebude zbytočne zvoniť telefón, ktorý nebude mať kto dvihnúť, no zákazník bude čakať v čakacom rade, kde mu môže byt prehrávaná príjemná hudba, alebo vaša najnovšia akcia.
S Modulom Professional budete mať prístup nielen k rozšíreným štatistikám a reportom, ale aj k správe čakacích radov. Vďaka nich budete môcť ľahko manažovať jednotlivých pracovníkov a prihlásiť ich do radu toho oddelenia, ktorého bude potrebné.
Pozrite si aj ďalšie užitočné pokročilé funkcie ústredne
Automatická spojovateľka IVR - hlasové menu
Nahrávanie hovorov
Čakacie rady
Virtuálny fax
Reporty a štatistiky
Konferenčné hovory a telekonferencia
Prehľad nevybavených hovorov
Správa čakacích radov