Využite hromadné SMS na informovanie zákazníkov o mimoriadnych zmenách
Ak potrebujete promptne a stručne informovať svojich zákazníkov napríklad o zmene otváracích hodín, jednou z najefektívnejších možností je zaslanie hromadnej SMS správy.Prečo využiť hromadné SMS správy?
Ak ste kvôli mimoriadnym dôvodom museli pristúpiť k určitým zmenám vo vašej prevádzke, odporúčame Vašich zákazníkov o tejto skutočnosti proaktívne informovať, aby k vám zbytočne nemerali cestu v nesprávnom čase. Informácie zaslané formou SMS sú jasné a stručné, preto je pomocou nich ľahké zachytiť pozornosť a sú tiež jemnou formou pripomenutia sa zákazníkovi.
Ak sa vo vašej spoločnosti udialo viac zmien, ktoré sa do SMS nevojdú, odporúčame ich spísať na Vašu stránku a do SMS správy zaslať link, na ktorom klienti nájdu všetky potrebné informácie.
Ako zaslať hromadné SMS správy?
Hromadné SMS správy je možné zaslať z našej Zákazníckej zóny VIPTel. Ak máte k dispozícii zoznam telefónnych čísel zákazníkov k dispozícii vo formátoch XLSX, XLS, ODS alebo CSV nie je nič jednoduchšie. Telefónne čísla je možné do rozhrania na zaslanie SMS vložiť skopírovaním, alebo importom celého súboru v niektorom z týchto formátov. Ak plánujete niektoré SMS zasielať častejšie, Zákaznícka zóna poskytuje možnosť vytvoriť si šablóny, takže SMS nemusíte písať znova.
Chcete zasielať automatické SMS správy?
Ak chcete zasielať SMS správy iba vybraným zákazníkom, napríklad tým, ktorí si u vás objednali tovar, odporúčame využiť službu SMS API. Vďaka API prepojeniu s vašim CRM systémom môže byť SMS automaticky zaslaná napríklad pri potvrdení objednávky. Text SMS správy môžete ľubovoľne meniť, takže ak ste zmenili otváracie hodiny, neváhajte to v správe zákazníkovi spomenúť, aby tomu mohol prispôsobiť svoju návštevu.
Naša služba SMS je bez viazanosti a v rámci nej tiež poskytujeme využitie vlastnej identity odosielateľa (napríklad názov vašej spoločnosti). Na zasielanie SMS správ v rámci Slovenska ponúkame výhodnú cenu 0,0333 € bez DPH / 1 SMS. Ak vás služba zaujala, prečítajte si ďalšie informácie o SMS bráne na našej stránke, prípadne nás neváhajte kontaktovať na infolinke 02/20282028 alebo e-mailom na [email protected]
Autor blogu - Petra Čtvrtníčková
V našej spoločnosti som začínala na obchodnom oddelení ako podpora pre potenciálnych aj existujúcich zákazníkov. Za 3,5 roka som sa naučila mnoho o zákazníckych potrebách či požiadavkach a zistila som, akú situáciu sa klienti snažia najčastejšie vyriešiť a o aké služby majú najväčší záujem. Neskôr ma zlákal marketing, kde využívam všetky svoje doterajšie skúsenosti a spolu s kolegami sa venujem novým projektom, službám a návrhom na zlepšovanie.
Tiež sa zaoberám písaním blogov a článkov, ktoré pomáhajú našim čitateľom prísť na to, ako by im služby VIPTel mohli uľahčiť pracovnú, či súkromnú komunikáciu.