#1 Spoznaj svoju zákaznícku zónu!
Naša Zákaznícka zóna ponúka mnoho možností a nastavení, vďaka ktorým si viete z istej časti sami manažovať svoje konto. Aby sme vám ukázali čo všetko môžete v Zákazníckej zóne kedykoľvek vybaviť, pripravili sme pre vás seriál Spoznaj svoju Zákaznícku zónu. Keďže často sa stane, že zákazník svoje heslo zabudne, v prvom diele vám prinášame detailný postup, ako si zmeniť zabudnuté heslo.V prípade, že sa potrebujete dostať do Zákazníckej zóny, no nepamätáte si svoje heslo, choďte na stránku prihlásenia do Zákazníckej zóny a postupujte nasledovne:
- Kliknite na otáznik v čiernom krúžku.
- Následne kliknite na „Zabudol som heslo“.
- Zadajte svoje užívateľské meno (resp. prihlasovací e-mail).
- Vaše užívateľské meno je spravidla e-mailová adresa, ktorú ste zadali pri registrácii. (prišiel vám na ňu e-mail s predmetom „Objednávka služieb VIPTel“). Ak neviete svoje užívateľské meno, zavolajte, prosím na našu zákaznícku infolinku +421220282028.
- Po vložení užívateľského mena kliknite na Obnoviť heslo.
- Na e-mail obchodného kontaktu, ktorý ste zadali pri registrácii, vám príde e-mail s linkom na pregenerovanie nového hesla, na ktorý kliknite.
- Pozor! E-mail obchodného kontaktu môže ale nemusí byť rovnaký, ako registračný e-mail. Obchodný kontakt je zodpovedná osoba, ktorého ste pri objednávke uviedli ako človeka, ktorého môžeme kontaktovať ohľadom záležitostí spojených so zmluvou.
- Zadajte nové heslo, ktoré musí obsahovať aspoň 8 znakov, aspoň 1 veľké a 1 malé písmeno a aspoň 1 číslo alebo niektorý zo znakov @ ! # + = *. Nové heslo zadajte pre overenie 2x a potvrďte ho kliknutím na „Zmeniť heslo“.
- Vráťte sa spať na prihlásenie do Zákazníckej zóny a prihláste sa novým heslom.
Pevne veríme, že sme vám týmto článkom pomohli a že budete sledovať aj ďalšie články zo série Spoznaj svoju Zákaznícku zónu.
V prípade, že máte ohľadom zmeny hesla nejaké otázky, neváhajte nás kontaktovať na našej infolinke +421 2 20 28 20 28 alebo na [email protected].
Lajknite nás na Facebooku
Autor blogu - Petra Čtvrtníčková
V našej spoločnosti som začínala na obchodnom oddelení ako podpora pre potenciálnych aj existujúcich zákazníkov. Za 3,5 roka som sa naučila mnoho o zákazníckych potrebách či požiadavkach a zistila som, akú situáciu sa klienti snažia najčastejšie vyriešiť a o aké služby majú najväčší záujem. Neskôr ma zlákal marketing, kde využívam všetky svoje doterajšie skúsenosti a spolu s kolegami sa venujem novým projektom, službám a návrhom na zlepšovanie.
Tiež sa zaoberám písaním blogov a článkov, ktoré pomáhajú našim čitateľom prísť na to, ako by im služby VIPTel mohli uľahčiť pracovnú, či súkromnú komunikáciu.