#3 Spoznaj svoju Zákaznícku zónu
V 3. epizóde seriálu Spoznaj svoju Zákaznícku zónu vám prinášame ďalší návod, ktorý vám pomôže k rýchlejšiemu manažmentu svojho VIPTel konta.- Pre úpravu nastavení vašeho účtu je v prvom rade potrebné sa prihlásiť do Zákazníckej zóny.
- Po prihlásení kliknite na záložku Faktúry (kroky postupu označujú čísla na obrázku č. 1).
- V časti Spôsob zasielania faktúry kliknite na e-mailom.
- V tabuľke nižšie vidíte zoznam e-mailov, na ktoré sa aktuálne faktúry zasielajú. Ak chcete niektorý z nich zrušiť, kliknite na sivý krížik vpravo pri danej adrese a stlačte Uložiť.
- Ak si želáte pridať nové adresy napíšte ich do tabuľky. Následne odporúčame stlačiť ENTER alebo kliknúť myšou mimo tabuľky, aby sa e-mail zobrazil v čiernom pásiku bielym písmom. Ak tento krok vynecháte, zmeny sa nemusia korektne zapísať. (vidˇ obrázok č. 2)
- Po doplnení všetkých e-mailov, na ktoré chcete nechať zasielať svoje faktúry nezabudnite zmeny potvrdiť tlačidlom Uložiť.
- Správne uložené e-mailové adresy by mali vyzerať tak, ako na obrázku č. 3.
V prípade záujmu nám požiadavku o zmenu fakturačného e-mailu môžete zaslať aj písomne na [email protected].
Veríme, že vám náš návod na zmenu fakturačného e-mailu pomohol. Ak vás zaujímajú aj ďalšie tipy ohľadom využitia Zákazníckej zóny, sledujte náš seriál Spoznaj svoju Zákaznícku zónu na blogu aj naďalej.
Autor blogu - Petra Čtvrtníčková
V našej spoločnosti som začínala na obchodnom oddelení ako podpora pre potenciálnych aj existujúcich zákazníkov. Za 3,5 roka som sa naučila mnoho o zákazníckych potrebách či požiadavkach a zistila som, akú situáciu sa klienti snažia najčastejšie vyriešiť a o aké služby majú najväčší záujem. Neskôr ma zlákal marketing, kde využívam všetky svoje doterajšie skúsenosti a spolu s kolegami sa venujem novým projektom, službám a návrhom na zlepšovanie.
Tiež sa zaoberám písaním blogov a článkov, ktoré pomáhajú našim čitateľom prísť na to, ako by im služby VIPTel mohli uľahčiť pracovnú, či súkromnú komunikáciu.