Profesionálna komunikácia so zákazníkom je prvoradá. Dajte si záležať na tom, aby vám zákazník nemusel volať znova, prepojte hovor kolegovi, s ktorým chce hovoriť, a kolegu vopred uveďte do problematiky. Prečítajte si viac aj o klapkách a prepájaní kancelárií a pobočiek.
Volanie cez klapky, skrátená voľba
V prípade, že potrebujete hovoriť s kolegom z inej kancelárie, ale nechcete strácať čas presunom medzi priestormi či vytáčať celé jeho číslo, máte možnosť vytočiť len jeho klapku a prepojiť hovor na ňu. Okrem toho si každý môže nastaviť klapku na zariadení, ktoré mu vyhovuje, či už je to smartfón, počítač, tablet, softvérová aplikácia alebo VoIP telefón.
Prepájanie kancelárií a pobočiek
Ak máte firmu s kanceláriami na rôznych miestach, určite využijete prepojenie pobočiek vďaka virtuálnej ústredni. Aj s kolegami v iných mestách si môžete volať cez klapky a komunikácia bude taká efektívna, ako keby ste boli pod jednou strechou. Veľkou výhodou virtuálnej ústredne je, že si hovory môžete medzi sebou ľahko prepojiť a nemusíte zákazníkom diktovať číslo kolegu, s ktorým chce hovoriť. Je to profesionálne, rýchle a jednoduché.
Podržanie hovoru
Podržanie hovoru je užitočná funkcia, ak potrebujete prepojiť zákazníka kolegovi, ktorého predtým chcete informovať, aký zákazník a o čom s ním chce hovoriť. Ak sa kolegovi nedovoláte, môžete sa vrátiť k hovoru so zákazníkom a vysvetliť mu situáciu, prípadne ho poprosiť, aby zanechal odkaz.
Pre viac informácií a v prípade záujmu o tieto funkcie nás, prosím, kontaktujte.