Efektívna komunikácia vo firme (3. časť)

17.05.2019

Efektívna komunikácia vo firme (3. časť)

Dnes si predstavíme tri funkcie, ktoré uľahčia život nielen vašim zamestnancom ale aj zákazníkom. Pri zdvíhaní hovorov vás zastúpi automatická spojovateľka a vďaka časovým podmienkam váš zákazník neostane bez odpovede, ani keď sa vám dovolá mimo pracovných hodín.

Automatická spojovateľka (IVR)

Jednou z najväčších výhod ústredne je automatická spojovateľka, ktorá vášho zákazníka privíta a podľa jeho výberu presmeruje priamo na linku kompetentnej osoby. Vyhnete sa tak neustálemu zdvíhaniu telefónov a prepájaniu hovorov kolegom podľa agendy, ktorej sa požiadavka zákazníka týka.

automaticka_spojovatelka

Hláška mimo pracovných hodín

Ak vám zákazníci volajú mimo pracovnej doby, nemusíte ich nechať bez odpovede. Vďaka automatickým hláškam ich môžete informovať, v akom čase budete opäť k dispozícii, prípadne, prečo sa vám nedovolali. Poproste ich o zanechanie odkazu, aby ste sa ich mohli kontaktovať neskôr.

Časové podmienky

Či už máte automatickú spojovateľku alebo hlášku mimo pracovných hodín, určite využijete časové podmienky. Vďaka nim si presne načasujete, kedy sa aká hláška zákazníkovi prehrá, napríklad počas sviatkov či cez víkendy a mimo pracovných hodín si nastavíte hlášku o neprítomnosti, naopak, v čase pracovnej doby automatická spojovateľka pozdraví zákazníka a presmeruje na oddelenie podľa jeho požiadavky. Pre viac informácií a v prípade záujmu o tieto funkcie nás, prosím, kontaktujte.

Späť na všetky blogy