Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu
Sme presvedčení, že spokojnosť zákazníkov je najdôležitejšia, preto kladieme veľký dôraz na vysokú kvalitu zákazníckej podpory. Naši zákazníci často naše služby využívajú práve na poskytovanie podpory pre svojich klientov. S poskytovaním týchto služieb máme niekoľko ročné skúsenosti, na základe ktorých si pre vás pripravili sériu článkov, v ktorých vám predstavíme najobľúbenejšie riešenia našich zákazníkov. Taktiež vám ponúkneme tipy, ako vašu podporu zákazníkom čo najviac vylepšiť.
Dostupnosť zákazníckej podpory zvyšuje lojalitu a dôveru zákazníkov
Hovorí sa, že najlepšia zákaznícka podpora je taká, ktorú nepotrebujete. :) Niekedy sa však stane, že zákazníkovi nie je na ponúkanej službe niečo jasné, nemá čas čítať FAQ, prípadne sa chce opýtať na špeciálnu požiadavku. Prvý krok k poskytnutiu informácií je to, aby sa vám zákazník mal kam dovolať. Telefonátom môže získať požadované informácie najrýchlejšie a prípadne sa ihneď pýtať ďalej.Číslo pevnej linky v dnešnej rozlietanej dobe evokuje v zákazníkoch pocit, že niekto sedí v kancelárii a čaká na ich telefonát. Jednou z najväčších výhod modernej pevnej linky je to, že jedno telefónne číslo môžete mať nastavené na viacerých telefónoch a aj to, že cez jedno číslo môžete vykonávať viacero hovorov naraz. Keď sa vám zákazník vždy dovolá a vy mu poskytnete požadované informácie či pomoc, vie, že ste tu pre neho a záleží vám na jeho spokojnosti.
Na zriadenie zákazníckej linky vám stačí jedno telefónne číslo, ktoré získate v rámci niektorého z našich hlasových programov. Keďže sú naše služby digitálne, všetky môžete zriadiť z pohodlia domova, či kancelárie. Prehľad našich programov už od 2,5 € bez DPH mesačne si môžete pozrieť na stránke s prehľadom programov pre firmy.
Ak by ste chceli zákaznícku linku pre volajúcich zatraktívniť, môžete využiť číslo, ktoré je v peknom tvare – tzv. zlaté, alebo strieborné číslo. V rámci našej novoročnej akcie je teraz strieborné číslo k programu VIPTel L až s 50 %-tnou zľavou. Naše služby je možné využívať pomocou stolového telefónu, softvérových aplikácií v smartfóne či v počítači, alebo prostredníctvom nášho vlastného webového telefónu VIPTel Phone. Na tejto stránke nájdete prehľad všetkých typov zariadení, na ktorých môžete využívať naše služby.
Chcete vašu zákaznícku linku automatizovať?
To, že sa vám klient dovolá samozrejme nie je všetko. Aby bola jeho požiadavka vybavená čo najrýchlejšie, je ideálne, aby bol pracovník podpory čo najviac zorientovaný v produktoch, konkurencii či minulých objednávkach zákazníka. Samozrejme, jeden človek nemôže zvládať všetko, preto sú vo formách často rozdelené tímy, ktoré sa venujú rôznym zákazníckym požiadavkám. Vďaka ústredni sa zákazníci môžu dostať na správne oddelenie rôznymi spôsobmi:- Na linke ich môže privítať príjemný hlas hlasového menu, ktoré ich automaticky nasmeruje na požadované oddelenie stlačením príslušného tlačidla.
- V prípade, že máte radšej osobnejší prístup, je možné všetky hovory nasmerovať na jedného pracovníka, ktorý ich bude ďalej prepájať podľa toho, s ktorým oddelením sa potrebuje zákazník porozprávať.
- Ďalšou možnosťou je zriadenie osobitného telefónneho čísla pre každé oddelenie. Vyzváňacia skupina zabezpečí, že bude zvoniť hovor všetkým agentom, ktorí budú prihlásení v skupine, alebo v čakacom rade. Z rôznych dôvodov nie sú všetky zákaznícke linky dostupné nonstop. Aby zákazníci nemali pocit, že ste na nich zabudli, mimo vašich pracovných hodín ich môžete informovať hláškou kedy je vaša podpora k dispozícii, prípadne dať zákazníkovi možnosť zanechať vám odkaz, aby ste ho mohli kontaktovať späť. S jednoduchou virtuálnou ústredňou môžete tieto funkcie využívať k hlasovému programu už od 15 € bez DPH mesačne , v závislosti od počtu klapiek a využívaných funkcií. Cenovú ponuku pripravíme na mieru každému, kto nás osloví. Bližšie informácie o ústredni nájdete aj na našej stránke. Ak neviete, ktorá funkcia čo znamená a čo vlastne potrebujete, neváhajte nás kontaktovať! Presne na to naša zákaznícka linka funguje :) Ohľadom všetkých záležitostí sme vám k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 17:00 na čísle 02/20 28 20 28, alebo nám napíšte e-mail na [email protected].
Autor blogu - Petra Čtvrtníčková
V našej spoločnosti som začínala na obchodnom oddelení ako podpora pre potenciálnych aj existujúcich zákazníkov. Za 3,5 roka som sa naučila mnoho o zákazníckych potrebách či požiadavkach a zistila som, akú situáciu sa klienti snažia najčastejšie vyriešiť a o aké služby majú najväčší záujem. Neskôr ma zlákal marketing, kde využívam všetky svoje doterajšie skúsenosti a spolu s kolegami sa venujem novým projektom, službám a návrhom na zlepšovanie.
Tiež sa zaoberám písaním blogov a článkov, ktoré pomáhajú našim čitateľom prísť na to, ako by im služby VIPTel mohli uľahčiť pracovnú, či súkromnú komunikáciu.