Biznis pevná linka v mobile
Väčšina ľudí sa pre mobilné služby rozhodne práve preto, lebo potrebujú mať telefón stále so sebou. Ak je tento faktor jedinou prekážkou pre využívanie pevnej linky, už to viac prekážkou nie je. Pevnú linku VIPTel môžete mať v aplikácii VIPTel Phone pre Android aj iOS kdekoľvek so sebou. Jediné čo je k tomu potrebné je internetové pripojenie, ktoré však už má u nás v dnešnej dobe aj tak skoro každý. Navyše ak sa väčšinou zdržiavate v office, stačí sa pripojiť na Wi-Fi.
Aké výhody vám môže priniesť biznis paušál pevnej linky oproti mobilnému biznis paušálu?
Mobilná aplikácia namiesto nových telefónov
Nie je potrebné kupovať nové mobilné telefóny pre všetkých zamestnancov. Stačí si nainštalovať VoIP aplikáciu VIPTel Phone pre iOS aj Android, z ktorej budete volať aj prijímať hovory.
1 paušál pre všetky telefónne čísla
"Jeden paušál vládne všetkým." 😊 Nemusíte platiť za „sto“ rôznych paušálov každému zamestnancovi. S VIPTel biznis paušálmi máte všetky telefónne čísla na 1 zmluve a všetky čísla zdieľajú 1 hlasový program.
Neobmedzené volania v rámci celej siete VIPTel
V rámci celej siete VIPTel voláte s akýmkoľvek paušálom VIPTel neobmedzene zdarma. Nekonečne tak môžete hovoriť nielen s priamymi kolegami v rámci kancelárií, no tento benefit je aj ideálny aj v prípade, že často komunikujete napr. s inými pobočkami, hoci aj v inom meste.
Profesionálna prezentácia spoločnosti tel. číslom – strieborné alebo zlaté číslo
Napriek tomu, že dnes už mnoho firiem používa na komunikáciu s klientami mobilný telefón, pevnú linku si ľudia stále spájajú so spoľahlivou firmou, stabilnou adresou a kanceláriou. Ak ku tomu pridáme pekné a ľahko zapamätateľné strieborné alebo zlaté číslo, máte takmer vyhraté. Okrem toho môžete mať toto číslo nastavené na viacerých zariadeniach a používať ho všetci, čo mobilné služby neumožňujú.
Virtuálna telefónna ústredňa sa o hovory postará za vás
Klienti si občas neuvedomujú pracovnú dobu a volávajú aj večer a cez víkend. Namiesto nekonečným pokusom dovolať sa o nich môže postarať automatický hlasový systém, ktorý oznámi kedy budete opäť k dispozícii a ponúkne im napr. zanechať odkaz.
Okrem vyššej spokojnosti volajúcich vám telefónna ústredňa poskytne aj pohodlie pre komunikáciu v rámci firmy. Volanie s kolegami cez klapky, prepájanie hovory, či nastavenie presmerovania vašich hovorov jedným klikom, ak máte poradu, stretnutie či dovolenku. Vďaka nahrávaniu hovorov a rôznym štatistikám môžete vašu komunikáciu s klientami analyzovať a následne robiť data – driven rozhodnutia pre váš biznis.
Telefónna ústredňa, ale aj naše ostatné služby ponúkajú nesmierne široké využitie v rôznych sférach biznisu a ich nastavenie závisí iba na vašich požiadavkách. Ozvite sa nám s vašou predstavou a my vám radi pomôžeme nájsť vhodné riešenie, ktoré posunie vaše podnikanie na novú úroveň. Neváhajte nás kontaktovať ohľadom nezáväznej cenovej ponuky na našej infolinke +421 2 20 28 20 28 alebo na [email protected].
Autor blogu - Petra Čtvrtníčková
V našej spoločnosti som začínala na obchodnom oddelení ako podpora pre potenciálnych aj existujúcich zákazníkov. Za 3,5 roka som sa naučila mnoho o zákazníckych potrebách či požiadavkach a zistila som, akú situáciu sa klienti snažia najčastejšie vyriešiť a o aké služby majú najväčší záujem. Neskôr ma zlákal marketing, kde využívam všetky svoje doterajšie skúsenosti a spolu s kolegami sa venujem novým projektom, službám a návrhom na zlepšovanie.
Tiež sa zaoberám písaním blogov a článkov, ktoré pomáhajú našim čitateľom prísť na to, ako by im služby VIPTel mohli uľahčiť pracovnú, či súkromnú komunikáciu.