Efektívna komunikácia vo firme (1. časť)

25.03.2019

Efektívna komunikácia vo firme (1. časť)

Ak rozmýšľate nad efektívnym riešením, ako zjednodušiť komunikáciu vo firme a so zákazníkmi, prečítajte si o telefónnej ústredni VIPTel. Ide o moderné hlasové riešenie nielen pre malé a stredné firmy, ale aj väčšie firmy s viacerými pobočkami. Uľahčí vám komunikáciu v rámci podniku a zabezpečí profesionálny kontakt so zákazníkmi. Môžete ušetriť nielen peniaze, ale aj energiu a čas. Ak sa rozhodnete pre VoIP ústredňu, je dôležité, aby ste mali stabilné pripojenie na internet s nízkou odozvou.

Virtuálna a hardvérová ústredňa podľa vášho výberu

V rámci ústredňovej VIPTel ponuky máte na výber z dvoch riešení ústrední - virtuálna ústredňa VIPTel Cloud a hardvérová ústredňa VIPTel PBX. Obe možnosti vám vylepšia komunikáciu v rámci vašej firmy a uľahčia vám komunikáciu so zákazníkmi. Virtuálna ústredňa je ideálna vtedy, ak máte viacero pobočiek rozmiestnených v rôznych mestách a chcete ich prepojiť. Hardvérovú ústredňu odporúčame do väčších podnikov nad 30 klapiek, ktorá zníži vyťaženosť internetu, keďže budete telefonovať po lokálnej sieti. Výhodou ústredne je možnosť integrácie firemných systémov či CRMka jednoduchšie a bez údržby, s ponukou množstva užitočných funkcií prispôsobených presne podľa požiadaviek klienta.

Veľkým pozitívom je hlavne jednoduchosť a rôznorodosť funkcií v rámci firemnej komunikácie a telefonovania so zákazníkmi. Pokročilé funkcie ústredne – automatická spojovateľka, prepájanie hovorov a presmerovanie hovorov, konferenčné hovory, reporty, virtuálny fax a mnoho iných funkcií vás odlíšia od konkurencie a pre zákazníkov budete pôsobiť oveľa profesionálnejšie.

Ústredňa je vždy systémovo aktualizovaná a informácie sú denne zálohované. Keďže sa nemusíte starať o prevádzku, ktorú zabezpečí poskytovateľ riešenia VIPTel ústredne, ušetríte tak veľké počiatočné náklady. Pre konfiguráciu ústredne máme k dispozícií VIPTel technickú podporu, ktorá nastaví ústredňu priamo na mieru. Na zaistenie chodu ústredne teda nemusíte zaťažovať vlastného technického pracovníka.

Ústredňa VIPTel ponúka množstvo výhod. Pomôže vám najmä v prípade:

Ústredňa VIPTel ponúka množstvo výhod. Pomôže vám najmä v prípade:
  • Keď chcete uľahčiť komunikáciu medzi firmou a zákazníkom
  • Keď plánujete vylepšiť komunikáciu v rámci firmy, prepojením viacerých kancelárií a pobočiek
  • Keď chcete telefonovať medzi sebou v rámci firmy cez klapky
  • Keď vyžadujete jednoduchú, až žiadnu údržbu, bez potreby vlastného technického pracovníka
  • Keď požadujete mať vlastnú infolinku s kvalitne spracovanou automatickou spojovateľkou
  • Keď máte v pláne zriadiť si vo vašej firme callcentrum alebo zákaznícku podporu
  • Keď chcete, aby hovory od zákazníkov zvonili skupine, ktorú si určíte
  • Keď potrebujete nahrávať hovory aj mimo pracovnej doby
  • Keď máte záujem prijímať a odosielať Faxy priamo z vášho počítača

Či už si vyberiete virtuálnu alebo hardvérovú ústredňu, je dôležité poznať jej funkcie.

Podrobnosti o zefektívňovaní komunikácie vo firme a využívanie funkcií ústredne VIPTel si postupne predstavíme v ďalších častiach.

Späť na všetky blogy