Efektívna komunikácia vo firme (2. časť)

25.03.2019

Efektívna komunikácia vo firme (2. časť)

Profesionálna komunikácia so zákazníkom je prvoradá. Dajte si záležať na tom, aby vám zákazník nemusel volať znova, prepojte hovor kolegovi, s ktorým chce hovoriť, a kolegu vopred uveďte do problematiky. Prečítajte si viac aj o klapkách a prepájaní kancelárií a pobočiek.

Volanie cez klapky, skrátená voľba

V prípade, že potrebujete hovoriť s kolegom z inej kancelárie, ale nechcete strácať čas presunom medzi priestormi či vytáčať celé jeho číslo, máte možnosť vytočiť len jeho klapku a prepojiť hovor na ňu. Okrem toho si každý môže nastaviť klapku na zariadení, ktoré mu vyhovuje, či už je to smartfón, počítač, tablet, softvérová aplikácia alebo VoIP telefón.

Prepájanie kancelárií a pobočiek

Ak máte firmu s kanceláriami na rôznych miestach, určite využijete prepojenie pobočiek vďaka virtuálnej ústredni. Aj s kolegami v iných mestách si môžete volať cez klapky a komunikácia bude taká efektívna, ako keby ste boli pod jednou strechou. Veľkou výhodou virtuálnej ústredne je, že si hovory môžete medzi sebou ľahko prepojiť a nemusíte zákazníkom diktovať číslo kolegu, s ktorým chce hovoriť. Je to profesionálne, rýchle a jednoduché.

Podržanie hovoru

Podržanie hovoru je užitočná funkcia, ak potrebujete prepojiť zákazníka kolegovi, ktorého predtým chcete informovať, aký zákazník a o čom s ním chce hovoriť. Ak sa kolegovi nedovoláte, môžete sa vrátiť k hovoru so zákazníkom a vysvetliť mu situáciu, prípadne ho poprosiť, aby zanechal odkaz. Pre viac informácií a v prípade záujmu o tieto funkcie nás, prosím, kontaktujte.

Späť na všetky blogy