Kategória: Ústredňa a doplnkové služby
Ústredňa vám pomôže aj počas Veľkej noci
Veľká noc prichádza a mnohým ľuďom sa radosť z blížiaceho predĺženého víkendu zväčšuje. Aby si človek poriadne oddýchol, musí vedieť, že je o všetko postarané a nič ho počas voľna nebude vyrušovať. Medzi našimi zákazníkmi sa však nájdu aj podniky, ktoré majú počas Veľkej noci najväčší dopyt a potrebujú byť neustále na príjme. Už ste rozmýšľali, čo sa stane s telefonátom na vašu linku počas sviatkov? Či už potrebujete byť počas Veľkej noci neustále k dispozícii, alebo si chcete dať od telefónu pauzu, virtuálna alebo hardvérová ústredňa vám s tým pomôže.
Máte u nás ústredňu s nastavením časových podmienok, resp. pracovnou dobou?
Ak u nás využívate virtuálnu alebo hardvérovú ústredňu s časovými podmienkami, resp. nastavením pracovnej doby, na Veľký piatok a Veľkonočný pondelok bude vaša linka fungovať presne tak isto, ako počas víkendu.
Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu – 3. diel - LiveAgent
V rámci tipov, ako zlepšiť zákaznícku podporu, by sme vám veľmi radi predstavili ticketovací systém LiveAgent. V minulých článkoch sme vám predstavili naše hlasové služby a ústredňu. Článok o tom, ako zriadiť jednoduchú zákaznícku linku nájdete na tomto blogu. Tipy a triky ako kreatívne využiť funkcie ústredne nájdete tu :)
LiveAgent je slovenský produkt, no je obľúbený nielen v celej Európe, ale aj USA a Kanade. Medzi spokojných klientov patria veľké zahraničné spoločnosti, ako napríklad Airbus, Yamaha, BMW, eSky, ale aj slovenský websupport.sk, Martinus, zlavadna.sk a mnoho ďalších. Keďže sú naše služby s touto aplikáciou integrované a aj naša zákaznícka podpora tento helpdesk využíva, rozhodli sme sa podeliť sa s Vami o naše skúsenosti a informovať vás, ako vám ticketovací systém pomôže so starostlivosťou o zákazníkov.
Majte prehľad o všetkom
Ticketovací systém primárne zabezpečuje, aby ste mali prehľadne uchované všetky požiadavky klientov, vedeli na ne pohodlne odpovedať, distribuovať ich na iné oddelenia a mali istotu, že na konkrétnu požiadavku klienta nezabudnete. S príchodom každej zákazníckej požiadavky prostredníctvom LiveAgent systému sa vytvorí ticket s unikátnym číslom, podľa ktorého ho vždy ľahko nájdete. Pokiaľ ste so zákazníkom v minulosti už komunikovali, vďaka zoznamu kontaktov budete mať k dispozícii jeho uložené údaje, staršie tickety, či poznámky, ktoré ste si zaznamenali. Okrem prehľadu o zákazníckych záležitostiach máte k dispozícii aj Info tabuľu s prehľadom štatistík vašich agentov a oddelení. Admin či manager môže agentom nastaviť prijímanie ticketov, chatov či hovorov pre jednotlivé oddelenia, sledovať počet a rýchlosť vybavených ticketov, pracovný čas, či odmeny získané od zákazníkov.E-mail, chat, telefón, sociálne siete
...čítať ďalejAko vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu - 2. diel
V minulom článku sme vysvetlili, prečo je dôležité mať kvalitnú zákaznícku podporu, ako si do firmy zriadiť jednoduchú linku s 1 telefónnych číslom a aké výhody by vám mohla priniesť jednoduchá virtuálna ústredňa. Ak ste tento blog nečítali, môžete ho nájsť TU.Keďže ústredňa nie je len prepájanie hovorov a volanie medzi klapkami, v druhom diely sme si pre Vás pripravili tipy a triky, ako jednoduchú ústredňu využiť kreatívnejšie tak, aby ste rýchlejšie pomohli zákazníkom, či sebe :)
...čítať ďalej
Ako vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu
Sme presvedčení, že spokojnosť zákazníkov je najdôležitejšia, preto kladieme veľký dôraz na vysokú kvalitu zákazníckej podpory. Naši zákazníci často naše služby využívajú práve na poskytovanie podpory pre svojich klientov. S poskytovaním týchto služieb máme niekoľko ročné skúsenosti, na základe ktorých si pre vás pripravili sériu článkov, v ktorých vám predstavíme najobľúbenejšie riešenia našich zákazníkov. Taktiež vám ponúkneme tipy, ako vašu podporu zákazníkom čo najviac vylepšiť.