Virtuálna ústredňa VIPTel

Hľadáte vhodného poskytovateľa virtuálnej ústredne do vašej firmy? Ste na správnom mieste
Virtuálna telefónna ústredňa (virtual pbx) je moderné hlasové riešenie pre zefektívnenie komunikácie vo vnútri vašej firmy a profesionálny kontakt so zákazníkmi. Virtuálna ústredňa je vhodná pre malé, stredné aj veľké firmy či inštitúcie. Ocenia ju aj spoločnosti, ktoré majú viac pobočiek a chcú si uľahčiť prácu a ušetriť náklady na hovorné. Jediná nutnosť pre využívanie virtuálnej ústredne je stabilné pripojenie na internet (od akéhokoľvek poskytovateľa).
Kedy využijete telefónnu ústredňu? |
|
Výhody riešenia telefónnej ústredne VIPTel Cloud
Výhodné ceny

-
Platíte iba za to, čo naozaj potrebujete - všetky ústredne prispôsobujeme na mieru nielen funkciami, ale aj cenou podľa toho, aké služby budete reálne využívať
-
V rámci podniku, medzi pobočkami a v celej sieti VIPTel voláte neobmedzene úplne zadarmo
-
Nízke ceny volaní na Slovensko aj do zahraničia (cenník hovorov). Cenovo dostupná virtuálna ústredňa a doplnkové služby pre malé aj stredne veľké podniky - cenu a služby prispôsobíme rastu vašej firmy. Pre vytvorenie cenovej ponuky nás, prosím, kontaktujte
Prvotriedny zákaznícky servis

-
Nemusíte nič nastavovať - ústredňu nakonfigurujeme presne podľa Vašich požiadaviek. Pridať funkcie, alebo zmeniť nastavenia je možné kedykoľvek v priebehu využívania
-
Návrh riešenia - na základe vašej predstavy a požiadaviek vám poradíme s výberom vhodného programu a služieb
-
Nadštandardné služby klientom - na nové požiadavky reagujeme rýchlo a spokojnosť zákazníkov je našou prioritou
-
Sme otvorení návrhom - oceňujeme každý feedback, keďže vaša spätná väzba nás posúva vpred a pomáha nám zlepšiť poskytovanie služieb
Moderné custom riešenia na mieru

-
Poskytujeme základné aj pokročilé funkcie ústredne - nahrávanie hovorov, automatická spojovateľka IVR, prepájanie a presmerovanie hovorov, konferenčné hovory, odkazová schránka, klapky, časové podmienky, rozšírené reporty, virtuálny fax a mnoho ďalších
-
Zameriavame sa na custom riešenia, ktoré sú vytvorené na mieru pre každého zákazníka presne podľa požiadavky
-
Systémové aktualizácie sú samozrejmosťou – postaráme sa, aby vaša ústredňa mala vždy tie najnovšie aktualizácie
-
Nastavenia vašej ústredne sú denne zálohované, nikdy nestratíte svoje nastavenia
API integrácie - Prepojenie s vaším systémom

-
API rozhranie poskytuje zákazníkovi bohaté možnosti integrácie ústredne do CRM alebo iných firemných systémov. Zákazníkovi sa tak otvára možnosť využívať množstvo užitočných funkcií. Ich stručný zoznam a manuál k API nájdete tu (Rest API) a tu (Web Socket API). Pre výber správneho typu API, kontaktuje naše technické oddelenie.
-
Prostredníctvom API sme tiež prepojení s rôznymi softvérmi či CRM systémami, ktoré využívajú viacerí naši zákazníci. Ich zoznam nájdete na našej stránke API integrácie
Ďalšie benefity virtuálnej ústredne VIPTel Cloud |
|

Klapky

Okrem zjednodušenia si zdĺhavého vytáčania celých telefónnych čísel vám klapky umožnia nastaviť a využívať rôzne smerovanie a distribúciu hovorov v spolupráci s ďalšími funkciami ústredne. Prečítajte si o klapkách a ich využítí viac
Vyzváňacie skupiny

Zadefinujte si vyzváňacie skupiny pre rôzne oddelenia, kancelárie, či vedúcich pracovníkov. Hovory môžu následne zvoniť všetkým naraz, postupne po určitej dobe, prípadne iba tým, ktorí budú v skupine aktívne prihlásení. Prečítajte si o rôznych spôsoboch využitia vyzváňacích skupín viac.
Prepájanie hovorov

Funkcia prepájania hovorov Vám zabezpečí možnosť prepojiť hovor kolegovi, alebo inému oddeleniu. Hovor môžete prepojiť s ohlásením, alebo bez ohlásenia. Prečítajte si o týchto možnostiach ako prepojiť hovor viac.
Podržanie hovoru

Podržanie hovoru oceníte, ak sa potrebujete počas vášho telefonátu napr. na rýchlo niečo opýtať kolegu a nechcete, aby vás človek na druhej linke počul. Na miesto toho sa človeku popri čakaní prehráva hudba, alebo hláška, ktorú si sami vyberiete.
Presmerovanie hovoru

Hovory môžete presmerovať manuálne v prípade, že nebudete pri svojom telefóne, alebo je možné nastaviť trvalé automatické presmerovanie mimo pracovnej doby, alebo po určitom zazvonení. Prečítajte si o možnostiach presmerovania hovorov viac.
Časové podmienky

Vďaka časovým podmienkam môže ústredňa smerovať hovory napríklad podľa toho, či ste v určitých časoch v kancelárii, alebo nie. Počas vašich pracovných hodín sa vám zákazníci dovolajú ako vždy a mimo pracovnej doby ich môžete hláškou informovať o tom, kedy budete znova k dispozícii, alebo ich poprosiť aby vám zanechali odkaz. Prečítajte si o možnostiach časových podmienok viac
Hudba pri čakaní

Počas čakania na prepojenie hovoru, či pri podržaní hovoru sa človeku na linke môže prehrávať príjemná hudba, alebo informačná hláška podľa vášho výberu. Spríjemnite dobu čakania a navoďte Vašim klientom príjemnú atmosféru. Vypočujte si príklady hudby alebo hlášky pri čakaní
Odkazová schránka

Ak chcete aby sa vám zákazníci vždy dovolali so svojou požiadavkou, no nemôžete byť nonstop k dispozícii, ideálne je využiť odkazovú schránku. Nastaviť ju je možné plošne na všetky klapky mimo pracovných hodín, pre jednotlivé oddelenia, či aj osobitne na samostatné klapky. Prečítajte si o možnostiach využitia odkazovej schránky viac.
Prepájanie kancelárií

Ak máte viac kancelárií, alebo pobočiek, ktoré sa nenáchádzajú na tom istom mieste s virtuálnou ústredňou a našimi službami ich môžete jednoducho prepojiť, volať si medzi pobočkami pomocou klapiek, alebo aj prepájať hovory. Pre lepšie rozlíšenie pobočky či kancelárie odporúčame nastaviť rôzne telefónne čísla či skupiny klapiek. Prečítajte si o prepojení pobočiek prostredníctvom našej virtuálnej ústredne.
Telefónny zoznam

Rozhranie PBX managera ponúka aj využívanie Telefónneho zoznamu, vďaka ktorému môžete uchovávať všetky kontakty na jednom mieste. Jednotlivé kontakty je možné ukladať ručne, alebo aj hromadne importovať súborom vo formáte .xls, alebo .csv. Prečítajte si o možnostiach Telefónneho zoznamu viac.
Zoznam hovorov

Vďaka zoznamu hovorov máte kompletný prehľad o všetkých hovoroch, ktoré boli vykonané na ústredni. Ak hľadáte konkrétne hovory, je možné ich vyfiltrovať podľa klapiek, telefónneho čísla, či dátumu. Ak využívate nahrávanie hovorov, priamo pri konkrétnom hovore je možné si ho zároveň aj prehrať. Zoznam si môžete tiež stiahnuť v rôznych formátoch k sebe do počítača pre potrebu ďalšieho filtrovania či analýzy telefonátov.
Hlášky

Vďaka hláškam môžete svojich zákazníkov privítať na linke, oznámiť im, že sa dovolali mimo pracovnej doby, alebo ich poprosiť, aby vám zanechali odkaz. Samotné hlášky nám môžete dodať už nahraté vopred, alebo si môžete vybrať niektorého z našich hlásateľov, zaslať nám znenie textov a my ich pripravíme za vás. Prečítajte si o hláškach viac.
Vzdialené vyzdvihnutie hovoru

Ak sa často stáva, že kolega nie je pri svojom telefóne zvoní mu práve vtedy telefón, určite oceníte vzdialené vyzdvihnutie hovoru. Vďaka tejto funkcie môžete jediným stlačením tlačidla na vašom telefóne zdvihnúť hovor, ktorý zvoní na inom zariadení. Prečítajte si o vzdialenom vydzvihnutí hovoru viac.
Automatická spojovateľka (IVR)
hlasové menu

Automatická spojovateľka (IVR) je automatický systém hlasového menu, ktorý po dovolaní sa volajúceho privíta, predstaví mu možnosti a jeho hovor presmeruje tam, kam si zvolí. Prečítajte si o automatickej spojovateľke viac.
Nahrávanie hovoru

Nahrávanie využijú všetci zákazníci, no najmä tí, ktorí cez telefón prijímajú objednávky, potrebujú sa vracať k dôležitým telefonátom s klientami, alebo chcú mať istotu, že si budú môcť znova vypočuť meno, alebo e-mail, ktorý počas telefonátu nezachytili.Prečítajte si o nahrávaní hovorov viac.
Čakacie rady

Čakací rad je funkcia, ktorá je využívaná hlavne pri veľkom množstve hovorov. V prípade, že žiadny operátor nie je voľný, prichádzajúce hovory čakajú v rade na vybavenie. Zákazníkom sa medzitým môže prehrávať informácia o vašej najnovšej akcii, hudba pri čakaní, prípadne informácia, koľkí sú aktuálne v poradí. Prečítajte si o čakacom rade viac.
Virtuálny fax

Virtuálny fax zabezpečí všetky funkcie klasického faxu bez nutnosti využívať fyzické hardvérové faxové zariadenie. Faxy prijímate do ľubovoľnej e-mailovej schránky a odosielate ich z rozhrania PBX managera. Prečítajte si o virtuálnom faxe viac.
Reporty a štatistiky

Máte prehľad o telefonátoch vašich zamestnancov? Štatistiky a reporty vám podrobne zobrazia informácie o volaniach v rámci zvoleného obdobia. Vďaka nim budete mať prehľad napr. o dĺžke hovorov, počte hovorov, vyťaženosti zamestnancov, telefónny čísel a mnohých ďalších udajoch. Prečítajte si o reportoch a štatistikách viac.
Konferenčný hovor

Ak potrebujete spojiť viacerých kolegov, zákazníkov či partnerov, ktorí nemajú možnosť sa stretnúť, najlepšou možnosťou je využitie telekonferencie. Vďaka konferenčnej miestnosti sa môžu v jednom hovore stretnúť účastníci, ktorí sa nachádzajú kdekoľvek. Prečítajte si o konferenčných hovoroch viac.
Prehľad nevybavených
hovorov

Funkcia ponúka informatívny prehľad o tom, či daná klapka uskutočnila hovor na telefónne čísla, ktoré boli zmeškané. Vybavenie týchto hovorov si môžete skontrolovať pomocou filtra v rozhraní. Nestrácajte viac už žiadnych potenciálnych zákazníkov, prečítajte si o prehľade nevybavených hovorov viac.
Správa čakacích radov

Pokiaľ potrebujete mať prehľad o prihlásených a odhlásených klapkách, pripravili sme pre Vás správu čakacích radov, kde môžete jedným klikom cez rozhranie ústredne prihlásiť alebo odhlásiť klapku. Prečítajte o správe čakacích radov viac.
Cenová ponuka na mieru:
Plánujete do vašej firmy zriadiť ústredňu? Máte špecifické požiadavky ku klasickým funkciám? Obrátte sa na naše obchodné oddelenie, kde vám naši pracovníci ochotne poradia. Radi pre vás vypracujeme cenovú ponuku. Spoznajte výhody VIPTel ústredne a neváhajte nás kontaktovať telefonicky na čísle +421 (0)2 20 28 20 28 alebo emailom na Plánujete do vašej firmy zriadiť ústredňu? Máte špecifické požiadavky k funkciám? Obráťte sa na adrese: [email protected]