Aj keď v týchto časoch služby, žiaľ, zvyknú zdražovať, my sme sa rozhodli naopak ceny znížiť a zároveň poskytnúť výhodnejšie podmienky našich programov pre domácnosti.
Veľmi radi vám predstavujeme novinky, ktoré sme sa snažili nastaviť čo najviac podľa našich možností tak, aby spĺňali potreby zákazníkov, ktorí našu pevnú linku využívajú v domácnosti. Na základe našich doterajších skúseností a požiadaviek aktuálnych klientov sme pripravili atraktívnu novú ponuku, ktorá, dúfame, zaujme aj vás.
Hlasové programy pre domácnosti VIPTel M domov a VIPTel L domov budú fungovať na inom princípe, ako ich predchodcovia. Ich mesačný poplatok už nebude slúžiť ako kredit na pretelefonovanie, ale ako poplatok za využívanie balíka služieb, ktorý sme vytvorili na základe analýzy využívania našich zákazníkov. Každý z nich ponúka volania do slovenských pevných sietí bez obmedzení a 100 alebo 300 minút do slovenských mobilných sietí. Najvyšší program VIPTel L ponúka najvýhodnejšie tarify po prevolaní voľných minút a zároveň na volania do zahraničia.
Programy tiež umožňujú využívať v rámci nich 2 telefónne čísla (VIPTel M domov) alebo 3 telefónne čísla (VIPTel L domov), takže služby môžete využívať nielen vy doma, ale napr. vaši rodičia/priatelia, prípadne môžete mať telefón napr. aj na chalupe a telefonovať odvšadial v rámci jedného paušálu. Pre všetky naše programy sú samozrejmosťou aj absolútne nekonečné volania v rámci slovenskej siete VIPTel.
Ak vás naše novinky zaujali a máte nejaké otázky, neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu na 02 20 28 20 28 alebo na [email protected].
Autor blogu - Petra Čtvrtníčková
V našej spoločnosti som začínala na obchodnom oddelení ako podpora pre potenciálnych aj existujúcich zákazníkov. Za 3,5 roka som sa naučila mnoho o zákazníckych potrebách či požiadavkach a zistila som, akú situáciu sa klienti snažia najčastejšie vyriešiť a o aké služby majú najväčší záujem. Neskôr ma zlákal marketing, kde využívam všetky svoje doterajšie skúsenosti a spolu s kolegami sa venujem novým projektom, službám a návrhom na zlepšovanie.
Tiež sa zaoberám písaním blogov a článkov, ktoré pomáhajú našim čitateľom prísť na to, ako by im služby VIPTel mohli uľahčiť pracovnú, či súkromnú komunikáciu.