Zaujmite zákazníkov automatickým hlasovým prekladačom

04.09.2019
VIPTel Blog banner - hlasovy prekladac

Vyskúšajte našu službu VIPTel Hlasový prekladač, ktorá prekladá reč do textu a text do reči (tzv. speech to text and text to speech). Vďaka nej môžete vybaviť zákaznícke požiadavky, sťažnosti či objednávky bez nutnosti „živého“ operátora, čo zaručene zaujme všetkých vašich volajúcich a odbremení vašich operátorov od vybavovania prichádzajúcich hovorov.

Vďaka speech to text sa hovorené slovo, ktoré zákazníci povedia na linke, automaticky preloží do textu. Na základe tejto technológie môže ústredňa reagovať podľa pokynov, ktoré jej volajúci povie, alebo môžete hlasovú správu od volajúceho dostať preloženú do textu, napríklad vo forme e-mailu, objednávky alebo ako nový záznam vo vašom CRM systéme.

Časť text to speech umožňuje napríklad kedykoľvek zmeniť text vašich uvítacích hlášok na ústredni. Jednoducho stačí napísať požadovaný text a náš automatický hlásateľ, ktorého sme nazvali Filip, ho volajúcim prečíta. 😊 Táto služba tiež ponúka interaktívny hlasový systém, ktorý môže zákazníkovi automaticky zákazníkovi odpovedať na dopyty. Pomocou API prepojenia s vaším systémom bude náš hlasový prekladač komunikovať so zákazníkom a informovať ho napríklad o aktuálnom stave jeho objednávky.

Neviete si to predstaviť? Zavolajte na číslo 0650 941 400 (hovor je spoplatnený ako klasický hovor na pevnú linku) a službu si sami vyskúšajte.
  1. Po zavolaní na linku a uvítaní vyslovte meno mesta, ktorého počasie sa chcete dozvedieť.
  2. VIPTel Hlasový prekladač pomocou funkcie speech to text preloží vami vyslovené miesto do formátu textu, a posunie požiadavku na predpoveď počasia nášmu predpoveďovému systému.
  3. Náš predpoveďový systém poskytne informáciu o počasí a VIPTel Hlasový prekladač vám ju oznámi hlasom pomocou funkcie text to speech.
  4. Ak sa chcete dozvedieť počasie ďalšieho mesta, odpoveďze áno a vyslovte meno ďalšieho mesta. Hovor môžete ukončiť odpoveďou nie.


Grafika - VIPTel Hlasový prekladač - text to speech, speech to text

VIPTel Hlasový prekladač je možné využiť napríklad na objednanie taxíka, čo je pôvodný zámer, pre ktorý sme túto službu vyvíjali. Vďaka API prepojeniu so softvérom Taxi Drivers od spoločnosti Nerd Developments je možné ponúknuť zákazníkom objednanie taxíka telefonicky bez toho, aby bolo nutné hovoriť so „živým operátorom“. Po zavolaní na číslo taxislužby sa náš automatický prekladač spojí so softvérom Taxi Drivers a na základe telefónneho čísla, z ktorého zákazník volá, ponúkne posledné tri adresy, z ktorých sa zákazník viezol. Stalačením tlačidla si vyberie, na ktorú adresu chce pristaviť taxík. Následne mu automatický systém taxislužby s naším VIPTel Hlasovým prekladačom oznámi značku a farbu vozidla, ktoré po neho príde.

Službu je, samozrejme, možné využiť aj rôznymi inými spôsobmi. Mnohé firmy využívajú riešenia na rovnakom princípe napríklad na overenie, či nahlásenie poruchy na konkrétnej adrese. Riešenie zatiaľ nevyužíva mnoho firiem, takže volajúceho tento systém určite zaujme a bude vašu spoločnosť vnímať ako modernú a dynamickú firmu, ktorá ide s dobou. Je nielen efektné ale aj efektívne, keďže nie je nutné zabezpečovať 24/7 operátora, ktorý bude ručne zdvíhať telefón.

Službu využijú najmä zákazníci, ktorí:
  • nechcú mať žiadneho „živého operátora“
  • chcú odbremeniť svojich operátorov od nočných smien
  • chcú operátorov ušetriť stresu zo sťažností zákazníkov
  • majú nedostatok personálu, alebo ich operátori nestíhajú vybavovať všetky prichádzajúce hovory
  • radi zaujmú svojich zákazníkov zaujímavým riešením a dajú im na výber, či chcú vykonať objednávku cez hlasový systém, alebo priamo u operátora
  • chcú mať na svojej linke automatickú hlasovú spojovateľku
Zaujala vás naša nová služba? Mali by ste záujem o jej zriadenie, no neviete si predstaviť ako by sa dala využiť vo vašej spoločnosti? Zavolajte na našu infolinku +421 (0) 2 20 28 20 28 a my vám to povieme. Nechajte si poradiť našimi špecialistami a začnite využívať moderné telekomunikačné riešenie VIPTel.



Autor blogu - Petra Čtvrtníčková
V našej spoločnosti som začínala na obchodnom oddelení ako podpora pre potenciálnych aj existujúcich zákazníkov. Za 3,5 roka som sa naučila mnoho o zákazníckych potrebách či požiadavkach a zistila som, akú situáciu sa klienti snažia najčastejšie vyriešiť a o aké služby majú najväčší záujem. Neskôr ma zlákal marketing, kde využívam všetky svoje doterajšie skúsenosti a spolu s kolegami sa venujem novým projektom, službám a návrhom na zlepšovanie. Tiež sa zaoberám písaním blogov a článkov, ktoré pomáhajú našim čitateľom prísť na to, ako by im služby VIPTel mohli uľahčiť pracovnú, či súkromnú komunikáciu.

petra
Instagram logoLinkedIn logoFacebook logoVIPTel blog logo

Späť na všetky blogy