LiveAgent - Multikanálový helpdesk
Využite jeho potenciál naplno s integráciou VIPTel služieb
Eliminujte riziko, že vám ujde zákaznícka požiadavka, ticketovacím systémom LiveAgent.
LiveAgent - Helpdesk softvér
Prezrite si výhody ticketovacieho systému LiveAgent a zistite, ako vám pomôže pri práci so zákazníkmi.
Integrácia VIPTel & LiveAgent
Zistite, čo ponúka integrácia služieb VIPTel s helpdeskom LiveAgent a ako využiť ich spojenie
LiveAgent - Helpdesk softvér
LiveAgent je ticketovací systém, ktorý používajú spoločnosti po celom svete pri riešení zákazníckych problémov a otázok. Je to tzv. helpdesk softvér, ktorý dokáže premeniť vstupy od klientov z rôznych kanálov na tickety, vďaka čomu budete mať v zákazníckych požiadavkach prehľad a poriadok a minimalizujete tak šancu, že na niečo zabudnete reagovať.
LiveAgent poskytuje množstvo výhod
- Vytváranie ticketov z rôznych kanálov (napr. email, chat na stránku, telefonáty, FB a IG správy a pod.) zabezpečuje, že všetky zákaznícke požiadavky budete mať pohromade na jednom mieste.
- Nastavenie oddelení a automatické triedenie ticketov do oddelení zabezpečí automatickú distribúciu požiadaviek presne tam, kam treba.
- Pridávanie labelov na rozlíšenie typu ticketov podľa potreby zabezpečí poriadok a prehľadné značenie.
- Možnosť odloženia, resp. pripomenutia ticketu podľa potreby vám vyčistí schránku a odbremení vám myseľ od úloh, ktoré nie sú aktuálne.
- LiveAgent ponúka aj službu IVR, čo umožňuje nastaviť interaktívne hlasové menu na telefónne číslo a automaticky distribuovať hovory na príslušné oddelenia.
- Množstvo ďalších funkcií si môžete pozriet na stránke LiveAgent.
Integrácia VIPTel služieb a LiveAgent softvéru
Spojenie služieb VIPTel a LiveAgent funguje na princípe API integrácie. Vďaka tomu môžete využívať naše hlasové služby a telefonovať priamo cez softvér LiveAgent. Takéto riešenie ocenia najmä rôzne e-shopy, tímy zákazníckej či technickej podpory, ale aj iné spoločnosti, v ktorých je poriadok v úlohách vysokou prioritou. Ak by ste sa pre takéto využívanie rozhodli, nastavenie je veľmi jednoduché a zvládnete ho podľa návodu na stránke LiveAgent.
Výhody integrácie VIPTel & LiveAgent
- Hovory prijímate priamo v rozhraní ticketovacieho systému LiveAgent, takže nepotrebujete žiadny fyzický ani iný softvérový telefón.
- Priamo z hovoru môžete vyrobiť ticket, ktorý v prípade potreby prepošlete napr. na iné oddelenie, alebo inému kolegovy/kolegyni.
- Nahrávané hovory si môžete prehrať priamo vo vytvorenom tickete v LiveAgentovi, ihneď po ukončení hovoru.
- Môžete naraz využívať všetky výhody služieb VIPTel aj LiveAgenta.
LiveAgent využívajú firmy, ktorým záleží na zákazníkoch:
Zaujala vás naša ponuka? Neváhajte nás kontaktovať
e-mailom na adrese
[email protected]telefonicky na našej zákazníckej infolinke
+421 (0) 2 20 28 20 28alebo prostredníctvom kontaktného formulára nižšie