NEWSLETTER február 2019


Čerstvé tipy a triky od VIPTelu

ako vybudovat kvalitnu zakaznicku podporu viptel

Ako vybudovať kvalitnú zákaznícku podporu?

Od začiatku roka na našom blogu uverejňujeme články zo série Ako vybudovať kvalitnú zákaznícku podporu. Keďže starostlivosť o zákazníkov považujeme za veľmi dôležitú a od počiatkov našej firmy sa snažíme skvalitňovať služby podpory, máme bohaté skúsenosti z tejto oblasti. Ak by ste sa chceli inšpirovať, na blogu nájdete článok o tom, ako začať pri vytváraní zákazníckej podpory, v 2. dieli zistíte, ako kreatívne využiť základné funkcie ústredne a zatraktívniť tak vašu zákaznícku linku a v 3. dieli nájdete informácie, ako vám môže ticketovací systém Live Agent pomôcť pri starostlivosti o vašich zákazníkov.


Máte dostatočne zabezpečené svoje VIPTel konto?

Keďže sme dňa 05.02.2019 oslávili Medzinárodný deň bezpečnejšieho internetu, pri tejto príležitosti sme pre vás pripravili článok, kde nájdete súhrn všetkých bezpečnostných prvkov VIPTel, ktoré pomôžu ochrániť vaše konto :) Článok nájdete na našom blogu.

den bezpecnejsieho internetu ako zabezpecit viptel konto?

Aktualizovaný návod na nastavenie šifrovania TLS


 
 
aktualizovane navody na nastavenie TLS viptel

Pre záujemcov sme aktualizovali postupy pri nastavení šifrovania hovorov pre jednotlivé zariadenia. Šifrovanie hovorov zabezpečí, že vašu komunikáciu nebude možné odchytiť. Využívanie tejto služby je bezplatné a pre jej spustenie nám stačí napísať e-mail na obchod@viptel.sk a následne nastaviť šifrovanie na vašom zariadení. Návod nájdete na našej stránke.



Nový produkt v našej ponuke - domový vrátnik

domovy vratnik interkom zvoncek na otvaranie dveri viptel

Veľmi radi by sme vás informovali, že do našej ponuky sme pridali produkt Domový vrátnik. Zabezpečíme pre vás nie len samotné zariadenie vrátnika so zvončekom, ale aj prenos hlasu z interkomu až k vám, nech už ste kdekoľvek. Zdvihnúť zvonenie môžete priamo na vašom telefóne, na špeciálnych odpovedajúcich jednotkách, alebo aj v aplikácii na vašom smartfóne. Ak by ste potrebovali viac, ako len 1 zvonček, prípadne mali záujem o videovrátnika alebo iné zariadenie, neváhajte nás kontaktovať s vašimi požiadavkami, radi pre vás nájdeme to vhodné riešenie.

Vedeli ste, že...?
 


Vedeli ste, že v rámci našej odporúčacej akcie si môžete zľavniť faktúru až v jej celej výške? :) Ak si zákazník na základe vášho odporúčania aktivuje niektorý z našich programov VIPTel M, alebo VIPTel L, vo faktúre za nasledujúci mesiac po mesiaci aktivácie vvám odpočítame zľavu vo výške 5 €. V prípade, že si programy aktivujú viacerí zákazníci, zľava sa znásobí! Bližšie informácie o tejto akcii nájdete na našej stránke.

odporuc a ziskaj VIPTel

Referencia mesiaca  
Medusa Group


"Na VIPTel sme sa obrátili v roku 2012 s požiadavkou zriadenia čísla pre infolinku, na ktorú nám naši zákazníci budú môcť volať bezplatne. Aby sme pre zákazníkov boli vždy k dispozícii, potrebovali sme toto číslo počas prevádzkovej doby presmerovať na mobil a mimo prevádzkovej doby infolinky púšťať nahratú hlášku s informáciami o zastihnutí. Realizácia našich požiadaviek zo strany VIPTel bola promptná a za dobrú cenu. Riešenie bolo navrhnuté efektívne a so službami VIPTel sme spokojní. Navyše aj všetky dodatočné objednávky a požiadavky z našej strany boli vždy riešené flexibilne a včas. Riešenia VIPTel by sme rozhodne odporučili aj svojim známym alebo obchodným partnerom.."
referencia medusa group viptel