NEWSLETTER jún 2018


Aktuálne novinky od VIPTelu


Frida Talks Tech - stretnutie žien, ktoré láka IT (Bratislava)

V rámci spolupráce, ktorú máme s AjTy v IT, podporujeme podujatie Frida Talks Tech, ktoré bude tento piatok v Bratislave v Twin City C na Mlynských nivách 14 o 18:00.  Ak ste ajtíčkárka, alebo poznáte ženu, alebo dievča, ktorú láka IT a rady by sa nechali inšpirovať úspešnými príbehmi žien z IT, ako napríklad Mária Virčíková (Matsuko), alebo Lucia Šicková (Pixel federation), máme pre Vás zadarmo 4 vstupy. Prví štyria z Vás, ktorí nám napíšu do piatku, 8.6. 17:00, získajú voľný vstup. Tešíme sa, že sa tam stretneme!

API integrácie

API integrácie

Naše služby sú teraz priamo integrované cez API do služieb nových partnerov. LiveAgent je multikanálový helpdesk a live chat softvér používaný k riešeniu zákazníckych problémov a otázok z jednej aplikácie.

Využívate pri konktakte s klientami často telefón? Nechcete už prísť ani o jeden hovor? V tom prípade bude pre Vás zaujímava služba na sledovanie telefonických konverzií od EVIS solutions s možnosťou pokročilých štatistík a reportov.


Prediktívny dialer

Prevádzkujete call centrum, alebo voláte často svojím klientom? Práve pre Vás je potom vhodný nástroj na skrátenie času na vytáčanie hovorov. Prediktívny dialer dokáže zvýšiť počet odchádzajúcich hovorov už v rámci jedného pracovného dňa. Tento nástroj zabezpečí automatické vytáčanie telefónnych čísel z databáz a tak šetrí čas agentov a operátorov.

Prediktívny dialer
 

 

Naše pravidlá o ochrane osobných údajov sú v súlade s GDPR

25.5. 2018 nadobudlo účinnosť Všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov (GDPR), ktoré upravuje spracovanie osobných údajov. Pripravili sme preto tieto Zásady spracovania osobných údajov, aby ste vedeli, že k Vašim údajom pristupujeme zodpovedne a v súlade s novým nariadením. V tejto súvislosti sme upravili aj naše Všeobecné obchodné podmienky a ich aktuálnu verziu nájdete v sekcii Dokumenty.

Newsletter Vám naďalej zasielame na základe Vášho predchádzajúceho súhlasu a v súlade so Zásadami vyššie. Pokiaľ si už neželáte náš newsletter dostávať, môžete sa kedykoľvek odhlásiť pomocou odkazu v pätičke. Bude nás však mrzieť, ak sa naše emailové cesty rozídu.

                                                                                                                                                                                                                      
 

Funkcie ústredne VIPTel


 
 

Máte zákazníkov, ktorí vám často volajú? Prepočuli ste meno alebo e-mail klienta? Chceli by ste si spätne vypočuť telefónny rozhovor? S funkciou ústredne VIPTel - nahrávanie hovoru máte možnosť nahrávať každý jeden prichádzajúci a odchádzajúci hovor teraz už aj vo formáte MP3, ktorý zefektívnil ukladanie a prácu s nahrávkami. Ústredňa však ponúka množstvo ďalších funkcií, ktoré Vám ochotne vysvetlia pracovníci našej zákazníckej podpory.


Ústredňa VIPTel

SMS šablóny v Zákazníckej zóne

 
Zákaznícka zóna VIPTel

Pre používateľov služby VIPTel SMS sme pripravili horúcu novinku - SMS šablóna, ktorá vám uľahčí odosielanie vašich predpripravených SMS textov. Vďaka SMS šablónam si môžete jednoducho vytvárať a editovať správy. Šablóna umožňuje hromadne nahrať telefónne čísla vložením súboru vo formáte XLSX, XLS, ODS alebo CSV. Šablóna aj databáza telefónnych čísel ostanú uložené v Zákazníckej zóne VIPTel pre budúce použitie. Ak máte záujem o bezplatné zriadenie služby VIPTel SMS, konktaktujte naše obchodné oddelenie.

Vedeli ste, že...
 

...by sme ocenili spätnú väzbu od Vás? Napíšte nám, čo Vás zaujalo v tomto newsletteri a o čom by ste sa radi dočítali nabudúce. Budeme sa tešiť na Vaše podnety a návrhy. 

VIPTel stránka

Referencia mesiaca

 
Dobrovoľný hasičský zbor Beluša - Hloža

“Ponuka, ktorú sme dostali od spoločnosti Viptel, bola funkčne najbližšie k tomu, čo sme potrebovali a cenovo akceptovateľná. S ich riešením máme záruku, že do 10 minút bude kontaktovaný každý člen zboru a budeme mať dovtedy od nich už aj spätnú väzbu. Tým pádom vieme, na koho máme s výjazdom počkať. S týmto riešením sme spokojní a určite by sme ho odporučili aj iným zborom.” 


Martin Palkech, pokladník DHZ Beluša - Hloža