Špecialist(k)a zákazníckej podpory pre VoIP riešenia
Popis ponúkanej pozície:
- Práca na plný úväzok v obchodnom tíme našej spoločnosti
- Komunikácia so zákazníkmi telefonicky a e-mailom
- Asistencia zákazníkom pri výbere komplexnejších technických riešení
- Poskytovanie informácií o návrhoch VoIP infraštruktúry pre významných zákazníkov
- Vyhľadávanie a analýza informácií na internete, spracovávanie dát, podkladov, štatistík
- Pomoc pri vývoji a zlepšovaní produktového portfólia spoločnosti
- Administratíva
Iné výhody:
- Príjemný kolektív a pracovná atmosféra
- Rôznorodosť práce
- Rýchlo rastúca dynamická spoločnosť
- Zaujímavé odvetvie a možnosť odborného rastu
- Rôzne firemné podujatia
- Práca v centre Bratislavy
Druh pracovného pomeru:
- TPP
Ponúkaný plat:
- Hrubá mesačná mzda od 1000 € odvíjajúca sa od pracovných skúseností, seniority, pracovných výsledkov a mzdovej politiky
Termín nástupu:
- Ihneď
Požiadavky na zamestnanca:
Požadované vzdelanie:
- Stredoškolské s maturitou
- Vysokoškolské I. stupňa
- Vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti:
- Anglický jazyk - aktívne
- Ďalší jazyk je výhodou.
Počítačové zručnosti:
- Microsoft Office - pokročilý
- Internet (e-mail, www) - pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- komunikatívnosť, profesionálne vystupovanie
- schopnosť jednoducho a zrozumiteľne vysvetliť technické záležitosti
- výborné organizačné schopnosti
- schopnosť analyzovať situáciu a navrhovať riešenia problémov
- zručnosť efektívne vyhľadávať informácie na internete
- flexibilita a spoľahlivosť
- schopnosť pracovať samostatne aj v tíme
- zodpovedný prístup k práci
- nadšenie a chuť pracovať na sebe, zlepšovať sa
- samostatnosť a kreativita
V prípade, že máte akúkoľvek referenciu na Vašu prácu, prosíme, zahrňte ju do Vášho CV alebo do motivačného listu.
Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám e-mail na [email protected] V predmete emailu uveďte názov pracovnej pozície: Špecialista zákazníckej podpory pre VoIP riešenia