6 tipov na efektívne telefonovanie pri práci z domu

20.03.2020
Tipy na efektívnu komunikáciu a telefonovanie pri praci

6 tipov na efektívne telefonovanie pri práci z domu

Ak pracujete z domu, no potrebujete naďalej plnohodnotne komunikovať s klientami či kolegami, prinášame vám 6 tipov, ktoré služby VIPTel vám s tým pomôžu.

1. Pevná linka či klapka v mobile -> VIPTel Phone

Ak chcete mať svoje telefónne číslo či klapku stále pri sebe v mobile, využite našu VoIP aplikáciu VIPTel Phone. Aplikáciu oceníte nielen doma, ale aj na služobných cestách či v kancelárii. Do aplikácie si stačí nastaviť telefónne číslo alebo klapku a môžete tak prijímať hovory a volať odkiaľkoľvek.

Bližšie informácie o VoIP aplikácii VIPTel Phone
Návod na nastavenie aplikácie VIPTel Phone

2. Telefonujte priamo z počítača -> VIPTel webPhone

Ak máte množstvo hovorov od zákazníkov, ktoré potrebujete vybavovať za počítačom, najpohodlnejšou možnosťou je využiť náš webový telefón VIPTel webPhone. Stačí pripojiť headset či slúchadlá s mikrofónom a pri telefonovaní máte obe ruky voľné na prácu. Oceníte aj tlačidlá rýchlej voľby, ktoré plnohodnotne nahradia tie na hardvérovom telefóne, či integráciu s vašim CRM systémom, do ktorého sa dostanete jedným klikom.

Bližšie informácie o webovom telefóne VIPTel webPhone

3. Porada s kolegami na diaľku -> Konferenčné hovory

Ak potrebujete spraviť poradu na diaľku, pomôže vám s tým Telekonferencia, ktorá spojí viacerých účastníkov do jedného hovoru bez ohľadu na to, kde sa nachádzajú. Stačí dať kolegom vedieť čas, kedy sa hovor uskutoční, na ktoré telefónne číslo majú zavolať a aký je prístupový PIN kód.

Bližšie informácie o Konferenčných hovoroch

4. Príjem faxov do e-mailu -> Virtuálny fax

Ak v práci využívate fax, ku ktorému sa z domu neviete dostať, odporúčame ho nahradiť Virtuálnym faxom. Všetky faxy vám prídu na zvolenú e-mailovú adresu a odosielať ich môžete prostredníctvom PBX managera.

Bližšie informácie o Virtuálnom faxe

5. Všetky komunikačné kanály v jednom -> Ticketovací systém LiveAgent

Pohodlnú prácu z domu vám zaručí aj ticketovací systém LiveAgent. Tento softvér vám na jednom miesto zoskupí prácu so zákazníckymi požiadavkami zo všetkých najpoužívanejších kanálov – z e-mailu, chatu na stránke, Facebooku aj telefónu. Vďaka integrácii s našimi službami si môžete svoje telefónne číslo alebo klapku nastaviť priamo do LiveAgentu a telefonovať odtiaľ. LiveAgent si môžete na 14 dní vyskúšať zadarmo, bližšie informácie nájdete na ich stránke.


Efektívna práca z domu s ticketovacím systémom LiveAgent

6. Príjem hovorov na inom čísle -> Presmerovanie hovorov

Ak potrebujete presmerovať hovory na svoj mobilný telefón či napríklad na kolegu, postačí obyčajné Presmerovanie hovorov. Nastaviť ho môžete priamo na telefóne, alebo prostredníctvom Zákazníckej zóny či PBX managera.

Podrobný návod, ako nastaviť presmerovanie hovorov nájdete v tomto článku.

Pevne veríme, že sme vám týmito tipmi pomohli a že vás niektorá z uvedených služieb zaujala. V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na našej linke Zákazníckej podpory 02 20 28 20 28 alebo e-mailom na [email protected].

Zaujala vás niektorá zo služieb a máte nejaké otázky?

Autor blogu - Petra Čtvrtníčková
V našej spoločnosti som začínala na obchodnom oddelení ako podpora pre potenciálnych aj existujúcich zákazníkov. Za 3,5 roka som sa naučila mnoho o zákazníckych potrebách či požiadavkach a zistila som, akú situáciu sa klienti snažia najčastejšie vyriešiť a o aké služby majú najväčší záujem. Neskôr ma zlákal marketing, kde využívam všetky svoje doterajšie skúsenosti a spolu s kolegami sa venujem novým projektom, službám a návrhom na zlepšovanie. Tiež sa zaoberám písaním blogov a článkov, ktoré pomáhajú našim čitateľom prísť na to, ako by im služby VIPTel mohli uľahčiť pracovnú, či súkromnú komunikáciu.

petra
Instagram logoLinkedIn logoFacebook logoVIPTel blog logo

Späť na všetky blogy