Pevná linka sa nám “odtrhla z reťaze” alebo ako išiel headset na vandrovku :)
Radi by sme vám predstavili novinku v našej ponuke, ktorá iste poteší mnohých zákazníkov. Do ponuky nám po úspešnom otestovaní pribudli bezdrôtové slúchadlá s mikrofónom Logitech Wireless Headset H800, ktoré je možné využívať aj so stolovými telefónmi. Ich dosah je až 12 metrov, takže pri telefonovaní už viac nebudete pripútaní ku svojej kancelárskej stoličke a stolovému telefónu. :)
Kompatibilita
Keďže tieto slúchadlá podporujú bluetooth, sú kompatibilné napríklad aj so stolovými telefónmi z našej ponuky Grandstream GXP2130, Grandstream GXP2160, Grandstream GXV3275 a Grandstream GXV3240. Taktiež je možné ich využívať aj ako headset k mobilnému telefónu. Okrem bluetooth technológie taktiež podporujú pripojenie pomocou nano USB prijímača, vďaka ktorému je možné ich využívať aj s počítačom a telefonovať zo softvérového telefónu, či webového VIPTel Phonu. Ak nano prijímač práve nevyužívate, môžete ho šikovne schovať do úložného priestoru priamo v slúchatku, aby ste ho nestratili.Ovládanie priamo na slúchadle
Na druhom slúchadle sú k dispozícii tlačidlá na zapnutie, prepnutie módu pripojenia, ovládanie hlasitosti, prepnutie pesničky a podobne. Priamo na slúchadle je tiež možné zdvihnúť hovor, pozastaviť ho či stíšiť mikrofón. Mikrofón sa dá sklopiť do slúchadiel, takže ak akurát netelefonujete, slúchadlá môžete využívať napríklad na počúvanie hudby.Nabíjanie a nosenie
Slúchadlá sú ľahké a vďaka vankúšikom sú na hlave veľmi pohodlné. Dajú sa zložiť, takže na stole zaberajú menej miesta. Nabíjanie je cez mikro USB kábel a batéria vydrží cca 6 hodín. Odporúčame ich nabíjať iba pripojením k počítaču, inak by sa mohli slúchadlá poškodiť. Pevne veríme, že tento headset bude vyhovovať všetkým, ktorí počas práce často odchádzajú zo svojho miesta, no tiež často telefonujú a majú popri tom radi voľné ruky. Ak vás tento produkt zaujal, headset nájdete v ponuke na našej stránke.
Autor blogu - Petra Čtvrtníčková
V našej spoločnosti som začínala na obchodnom oddelení ako podpora pre potenciálnych aj existujúcich zákazníkov. Za 3,5 roka som sa naučila mnoho o zákazníckych potrebách či požiadavkach a zistila som, akú situáciu sa klienti snažia najčastejšie vyriešiť a o aké služby majú najväčší záujem. Neskôr ma zlákal marketing, kde využívam všetky svoje doterajšie skúsenosti a spolu s kolegami sa venujem novým projektom, službám a návrhom na zlepšovanie.
Tiež sa zaoberám písaním blogov a článkov, ktoré pomáhajú našim čitateľom prísť na to, ako by im služby VIPTel mohli uľahčiť pracovnú, či súkromnú komunikáciu.