Kategória: Pomoc a podpora
Strana 2 z 3
6 tipov na efektívne telefonovanie pri práci z domu
Ak pracujete z domu, no potrebujete naďalej plnohodnotne komunikovať s klientami či kolegami, prinášame vám 6 tipov, ktoré služby VIPTel vám s tým pomôžu. ...čítať ďalejAko nastaviť presmerovanie hovorov v službe VIPTel?
Ak využívate služby VIPTel a potrebujete presmerovať hovory na iné telefónne číslo, či klapku, sú na to rôzne spôsoby. Možnosti presmerovania závisia aj od toho, aké služby od nás využívate. V tomto článku sa dozviete všetky informácie aj konkrétne postupy, ako presmerovanie nastaviť. ...čítať ďalej
28.02.2020
Napriek tomu, že väčšina z nás denne používa najmä mobilný telefón, pevnú linku používa stále množstvo firiem aj bežných ľudí. Tvar mobilného čísla je iný, ako čísla pevnej linky a preto je pochopiteľné, že človek si niekedy nie je úplne istý, ako napísať telefónne číslo pevnej linky s geografickou predvoľbou správne.
...čítať ďalej
Ako napísať telefónne číslo so slovenskou predvoľbou?
Máte pochybnosti ako napísať telefónne číslo, keď chcete volať na Slovensko zo zahraničia? V tomto blogu nájdete nielen návod, ako s predvoľbou napísať mobilné číslo a číslo pevnej linky, ale aj vysvetlenie, prečo je medzinárodná predvoľba pri volaní zo zahraničia potrebná. ...čítať ďalej
20.03.2019
Chráňte svoj Asterisk pred zneužitím! - bezpečnostné nastavenia pre Asterisk
Keďže open-source systém Asterisk je medzi zákazníkmi VoIP služieb veľmi obľúbený, radi by sme upozornili na možné riziká zneužitia tohto riešenia a zároveň poskytli niekoľko odporúčaní ako zabrániť možnému zneužitiu ústredne Asterisk.Je dôležité si uvedomiť, že napriek cenovej výhodnosti, má systém Asterisk aj niekoľko nevýhod. Asterisk je veľmi známym open-source systémom a preto aj drvivá väčšina pokusov o zneužitie telefónnej ústredne na neoprávnené generovanie hovorov je zameraná práve na tento rozšírený systém. Veľkou nevýhodou je tiež uloženie vstupných hesiel do sietí VoIP operátorov v plain-textovej forme. Pre skúseného útočníka, nie je problém tieto vstupné heslá vyhľadať a následne zneužiť.
Zarážajúcou skutočnosťou je, že drvivej väčšine úspešných útokov na ústredne Asterisk sa dalo predísť jednoduchým dodržiavaním základných a všeobecne známych bezpečnostných pravidiel pri práci so sieťou Internet. Zabezpečenie ústrední Asterisk niektorými užívateľmi by sa dalo prirovnať k odparkovaniu luxusného auta v nebezpečnej štvrti so stiahnutými oknami a kľúčmi v zapaľovaní.
Ako teda možno predísť zneužitiu telefónnej ústredne so systémom Asterisk? ...čítať ďalej
Strana 2 z 3