Blog
Vďaka integrácii virtuálnej ústredne VIPTel s ambulantným softvérom CURO je teraz telefonická komunikácia v ambulanciách oveľa efektívnejšia a vďaka nej majú lekári viac času venovať sa pacientom. Prečítajte si viac v našom blogu.
...čítať ďalej
Je pochopiteľné, že pri zriaďovaní telefónnej ústredne zákazníkov často zaujíma ako prvá cena. Keďže zvyčajne závisí od viacerých faktorov, v tomto článku vám priblížime, čo ju najviac ovplyvňuje a aké premenné berieme do úvahy pri príprave cenovej ponuky.
...čítať ďalej
21.08.2020
Ak hľadáte biznis paušál do firmy, pri rozhodovaním sa nad operátormi odporúčame nevynechať aj biznis paušály VIPTel. Aj napriek tomu, že aktuálne využíva drvivá väčšina biznismenov mobilné telefóny, chceme vás presvedčiť o tom, že pevná linka „is not dead“ a dokáže plnohodnotne nahradiť biznis paušály mobilných operátorov. Ako je to možné? Prečítajte si v našom článku.
...čítať ďalej
#3 Spoznaj svoju Zákaznícku zónu
V 3. epizóde seriálu Spoznaj svoju Zákaznícku zónu vám prinášame ďalší návod, ktorý vám pomôže k rýchlejšiemu manažmentu svojho VIPTel konta. ...čítať ďalej
Obľúbená funkcia telefónov, ktorá má oveľa bohatšie využitie ako len rýchlu voľbu, je k dispozícii už aj v našom softvérovom VoIP telefóne pre smartfóny VIPTel Phone.
...čítať ďalej