Blog
Využite našu letnú akciu a získajte vlastné číslo úplne zadarmo. Stačí, ak využívate hlasový programVIPTel M alebo VIPTel L. Za číslo neplatíte žiadny mesačný poplatok, takže výhody tejto akcie si môžete užívať nielen počas leta, ale po celý čas, kedy budete využívať naše služby. ...čítať ďalej
Ústredňa vám pomôže aj počas Veľkej noci
Veľká noc prichádza a mnohým ľuďom sa radosť z blížiaceho predĺženého víkendu zväčšuje. Aby si človek poriadne oddýchol, musí vedieť, že je o všetko postarané a nič ho počas voľna nebude vyrušovať. Medzi našimi zákazníkmi sa však nájdu aj podniky, ktoré majú počas Veľkej noci najväčší dopyt a potrebujú byť neustále na príjme. Už ste rozmýšľali, čo sa stane s telefonátom na vašu linku počas sviatkov? Či už potrebujete byť počas Veľkej noci neustále k dispozícii, alebo si chcete dať od telefónu pauzu, virtuálna alebo hardvérová ústredňa vám s tým pomôže.
Máte u nás ústredňu s nastavením časových podmienok, resp. pracovnou dobou?
Ak u nás využívate virtuálnu alebo hardvérovú ústredňu s časovými podmienkami, resp. nastavením pracovnej doby, na Veľký piatok a Veľkonočný pondelok bude vaša linka fungovať presne tak isto, ako počas víkendu.
Pevná linka sa nám “odtrhla z reťaze” alebo ako išiel headset na vandrovku :)
Radi by sme vám predstavili novinku v našej ponuke, ktorá iste poteší mnohých zákazníkov. Do ponuky nám po úspešnom otestovaní pribudli bezdrôtové slúchadlá s mikrofónom Logitech Wireless Headset H800, ktoré je možné využívať aj so stolovými telefónmi. Ich dosah je až 12 metrov, takže pri telefonovaní už viac nebudete pripútaní ku svojej kancelárskej stoličke a stolovému telefónu. :)
Kompatibilita
Keďže tieto slúchadlá podporujú bluetooth, sú kompatibilné napríklad aj so stolovými telefónmi z našej ponuky Grandstream GXP2130, Grandstream GXP2160, Grandstream GXV3275 a Grandstream GXV3240. Taktiež je možné ich využívať aj ako headset k mobilnému telefónu. ...čítať ďalejAko vybudovať čo najlepšiu zákaznícku podporu – 3. diel - LiveAgent
V rámci tipov, ako zlepšiť zákaznícku podporu, by sme vám veľmi radi predstavili ticketovací systém LiveAgent. V minulých článkoch sme vám predstavili naše hlasové služby a ústredňu. Článok o tom, ako zriadiť jednoduchú zákaznícku linku nájdete na tomto blogu. Tipy a triky ako kreatívne využiť funkcie ústredne nájdete tu :)
LiveAgent je slovenský produkt, no je obľúbený nielen v celej Európe, ale aj USA a Kanade. Medzi spokojných klientov patria veľké zahraničné spoločnosti, ako napríklad Airbus, Yamaha, BMW, eSky, ale aj slovenský websupport.sk, Martinus, zlavadna.sk a mnoho ďalších. Keďže sú naše služby s touto aplikáciou integrované a aj naša zákaznícka podpora tento helpdesk využíva, rozhodli sme sa podeliť sa s Vami o naše skúsenosti a informovať vás, ako vám ticketovací systém pomôže so starostlivosťou o zákazníkov.